Zkoušel jsem exter.disk-1 připojit k dalšímu set-top-boxu-2 kde je zpráva o připojení kladná. Dále jsem k set-top-boxu-1 připojil exter.disk-2 opět je zpráva o připojení kladná. S toho se domnívám, že obojí zařízení jsou v pořádku ale proč spolu nekomunikují set-top-box-1 a exter.disk-1, dá se to odstranit?
Doplňuji:
Set-top-box-1.....ALMA 2800, Ext.disk.1.....Prestigo 500GB zpráva – Bez
paměťového zařízení-nekomunikují???
Set-top-box-1.....ALMA 2800, Ext.disk.2.....SMARTDISK 500GB komunikují
Set-top-box-2.....Zircone Free, Ext.disk.2.....SMARTDISK 500GB komunikují
Set-top-box-2.....Zircone Free, Ext.disk.1.....Prestigo 500GB komunikují
Pro informaci oba STB jsou naprosto stejné jen každý od jiného výrobce.
Zajímavá 0 před 1855 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
STB1 a STB2 jsou stejná zařízení? Je D1 a D2 stejně naformátován?
Podporuje STB1 formát použitý na D1? Není pro připojení potřeba nějaká
spec. procedura (pokud byl Disk 2 k STB1 připopjen již někdy
v minulosti…)?
Zkusils D1 naformátovat přímo v STB1?
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1855 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Každý externí disk není stejný, proto nekomunikuje se všemi zařízeními. To platí i pro flešky i paměťové karty.
0
před 1855 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
„Pro informaci oba STB jsou naprosto stejné jen každý od jiného výrobce.“ – obávám se, že tady jde hlavně o FW a ten bude mít pravděpodobně každý výrobce svůj.
Připojte oba disky k počítači a zjisti jak jsou rozdělené (jaké jsou tam oddíly/partitions) – doporučuji na zjištění např nějaké liveCD, dobrý je knoppix. Chce to ale zkušenosti v IT.