Zajímá mě jaké množství je potřeba na vystříkání dutin a nastříkání spodku auta.Jaké přípravky používáte a kolik stojí a co k tomu potřebuji za pomůcky abych si to mohl udělat sám doma v garáži.Děkuji za tipy.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? jendahun, Kric.ouwner, fablen, peter044 před 4765 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nedělám- U stré felicie Š- 440 jsem to dělával stejně jako barbakan a téměř každoročně opakoval. Později jsem jednou dělal Š – 120, ale čím a kolik toho padlo si nepamatuji a dnes už by to stejně neplatilo
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, mrblackwell, anonym
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy jsem to nedělal a dělat nebudu,ale přiznám se,že když jsem měl své první auto Š 440,tak na radu jednoho z mých kamarádu,jsem spodek auta natřel olejem a projel se po prašné cestě a tak se ten prach nalepil.Auto jsem měl ještě pár let a podlaha shnilá nebyla. Dnes si myslím toto už nedělá,proto že převážná část aut je dobře proti korozi ošetřena.Mám Peugeouta z roku 1996 a neuvidím na něm známky koroze,teda,že bych tam měl někde díru!
2Kdo udělil odpovědi palec? mrblackwell, fablen
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to velice dobré pokaď jste z většího města barkan a asi možná i drap jsou z malého města , mám octávku 1,6 2005 a toto je dobrý KAUCUK aerosol 400ml je to levný a dva spreje ti udělá klid na hodně dlouhou dobu , je to lepší než nedělat nic a doufat že se ti nic nestane , možná drap a barkan autem tak často nejezdí já najezdím deně kolem 50 kilometrů a v zimě ti ta sůl udělá dost škody a za jedno odpoledne a 400 stovky to stojí se proti tomu obrnět si myslím …
2Kdo udělil odpovědi palec? jendahun, mrblackwell
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dutiny i spodek jsem dřív dělal. Používal jsem Rezistin Car a Rezistin ML. Na osobní auto je potřeba od každého asi 2 kg. Používal jsem 10l zahradní postřikovač a trysku s rotačním válečkem na hadičce, kterou vyrábělo družstvo Deza. Na zavření otvorů se prodávaly 8 mm plastové zátky. Oba přípravky se musí hodně ředit benzínem, takže lepší je to dělat venku kvůli nebezpečí výbuchu.
2Kdo udělil odpovědi palec? jendahun, mrblackwell
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Používám sortiment od MOTIPU ve spreji .
Na dutiny systém Ml na voskové bázi, Prodává se i s hadičkou a kovovou
rozprašující tryskou na konci hadičky, na otevřené konstrukce nápravy
přípravky antikorozní nepřelakovatelné na bázi bitumenu taktéž ve spreji
a silně zatěžované plochy odletujícími kaménky přelakovatelné tlumící
přípravky také ve sprereji. Vše od firmy MOTIP.
http://www.motipdupli.cz/dep/298-ml-na-dutiny/
Zejména prostředky na bázi bitumenu chránící otevřené konstrukce náprav na spodku karoserie jsdou hodně účinné.
2Kdo udělil odpovědi palec? jendahun, mrblackwell
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dělám to a před měsícem jsem to dělal zase.Nechávám to ale
odborníkovi a materiál si kupuji sám.Bylo mi kdysi řečeno,že u mého
Peugeotu jsou plechy pozinkované a že nerezaví.Takového.....Letos na STK
katastrofa.Na nové nebudu tak brzo mít a jezdím i přes zimu.Kupoval jsem
asi čtyři litry ve spray na spodek a litr – dva na vnitřní.Dnes ty
přípravky schnou rychle a nesmrdí v interiéru.Už to není tlumex a pod..
jako dřív.Většinou to jsou německé přípravky.Setkal jsem se
i s tím,že se auto vystříká transformátorovým olejem.Pozor na to –
tento olej nasává vlhkost.Pokud chcete auto které nerezaví bez
ošetření,musíte asi koupit nějakou severskou značku – volvo a
pod..Jinak zrezaví absolutně všechno.
Cena za materiál mě přišla 900korun a práci jsem si odpracoval
protislužbou.Dá se to i levněji.
2Kdo udělil odpovědi palec? mrblackwell, mosoj
před 4765 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek