Možná typem jeho telefonu, nebo má něčím ucpaný mikrofon, nebo ho nemá, či jiná odpověď.
Upravil/a: jsemjá
0 Nominace Nahlásit |
Ano, v takovém případě ukončím hovor s poznámkou: „Zavolej, až budeš střízlivý!“ Neříkej, že to NEZNÁŠ! ;) :D :D
Stát se to může, závisí to na podmínkách jako kvalita signálu nebo vytížení sítě či zařízení (telefon je „zaměstnán něčím jiným“ a nestíhá) včetně kvality samotného přijímače telefonu. Včetně nejvýše uvedeného důvodu. ;) :D :D
.
0 Nominace Nahlásit |
Ano je to způsobeno adaptabilním datovým tokem, který je pro audio kodek dnešních GSM sítí automaticky přizpůsoben na základě aktuální kvality signálu obou „telefonistů“ (resp. na základě naměřeného počtu ztracených paketů). Pokud jeden projíždí tunelem nebo je někde v lesích, síť automaticky může snížit datový tok na tak nízké hodnoty, že hlasu z druhé strany sotva rozumíte. Obvykle stačí vyjít ven na balkon mimo dům a síť datový tok po pár vteřinách automaticky přízpůsobí novým podmínkám a kvalita se zlepší. Viz přehled datových toků https://www.eetimes.com/wp-content/uploads/media-1095366-racal-table1.gif kde velkou škálu tabulky zabírá AMR kodek s velmi nízkými toky od velmi chabých 4kbps, a právě rozdíl mezi AMR 4kbps a FULL-RATE 13kbps je ten rozdíl který asi pozoruješ mezi hovorem s různými lidmi (jen pro srovnání, průměrná mp3 má datový tok 192kbps, takže i když je kodek sítě operátora optimalizován speciálně pro hlasové frekvence, umíš si představit co s kvalitou udělá pokles na třetinový tok.
Upravil/a: anonym
0
před 1583 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek