Snad jenom jednou v životě, ještě se škodovkou. Bylo to kvůli brzdění a už si to přesně nepamatuju. Vždycky se mi vyplatilo jet na STK bez předražené předběžné kontroly a radši se nechat vyhodit. Potom řešit skutečný problém a ne domnělý. Chlapi v servisu si mysleli, že řidičce mohou nakecat cokoliv, a to se tedy spletli.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, zrovna nedávno – a dost nečekaně. Auto je v pořádku, ale STK napsalo „závažnou závadu“ v podobě rozbitého blinku na zpětném zrcátku (prasklý kryt toho úzkého blinkru, který jinak funguje), což už mám delší dobu, ale prý tam nesvítí ty dvě úplně krajní LEDky, a to ohrožuje bezpečnost. Samozřejmě na místě nelze vyměnit, takže opakovaná STK. Také tam (do lehkých závad) vypsali všechny škrábance, i ty, co tam byly už před 2 lety, kdy to nevadilo 😉 Takž buď přitvrdili nebo nemají co dělat …
0 Nominace Nahlásit |
Nedávno jsem jel do servisu že mí někde něco hrozně hučí a nevím odkud to jde, jestli nebudou v háji ložiska… Tak se chlap s autem projel a pak sklopil anténu…
Neuvědomil jsem si že jsem ji sklopil při vjezdu do podzemních garáží, pak zas zvednul víc než obvykle, ale protože jsem jel s akvárkem i s rybičkama jel jsem opatrně a pomalu. Když jsem po pár dnech jel ostřejc už jsem si nevzpomněl že jsem na anténu sahal a uvnitř auta se nedalo poznat odkud ten rámus jde.
Upravil/a: Dochy
0 Nominace Nahlásit |
Ne, jezdit na STK s nepřipraveným autem může jen „trouba“, slušně řečeno. Nikdy jsem neměl žádný „šrot“, tak s údržbou nebyl problém. Ten, kdo jezdí v „plečce“ a nestará se, se pak diví.
Upravil/a: elkon
0
před 1289 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nestalo. O auto se starám a na TK jedu připravená, zatím jsem vždycky dostala od technika palec nahoru. Naposledy jsem byla minulý týden.
0
před 1289 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
elkon, a to si před STK děláš kontrolu sám jako jsou brzdy, řízení, nápravy, kola, rám, karoserie? A co emise, taky sám. Nenech se vysmát. Takové machry mám/nemám rád.
Auto jsem vždy průběžně udržoval. Něco sám (hlavně v minulosti), něco u kamaráda, který má autodílnu. Později u nových vozů nebyl nikdy problém. Na STK bych nejel, pokud bych neměl auto v „cajku“. Kdysi, ještě když jsem měl Škodovku 120, jsem jel na STK a technik se divil, jak je auto v dobrém stavu na jeho věk. Řekl jsem mu, že se o něj starám, on řekl, to se hned pozná.
Tak jako pokud ne sám, tak mu to běžně zkontrolují i při běžném servisu. Jezdím tedy do „garážovky“ ale když mi přehazuje kola automaticky kontroluje brzdy a ptá se jestli jsem nezaznamenal nějaké další potíže.