Je známé užití tohoto. „Jo to je testované v umělých podmínkách.
Ve skutečnosti za takhle malou spotřebu nikdy nepojedeš.“
Já snad s každým autem, co jsem měl déle, tak jsem dokázal jet za
spotřebu menší než je napsaná. A dále nechápu, proč by testovali
spotřebu někde na hale v umělých podmínkách, když při testování
každého auta najedou statisíce kilometrů, tak vidí, jakou mají spotřebu,
tak proč by potom potřebovali dělat nějaké umělé testy?
Chápu, tudíž ucelené testy, pro porovnání. V tom případě je, ale dost
hloupé říkat, že „Tato spotřeba je měřená v umělých podmínkách,
takže nikdy za tuto spotřebu nepojedeš.“ Protože jde jet s autem i za
míň, než je psáno, pokud teda člověk není vemeno.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3179 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
…„v umělých podmínkách“… – jde o to, že je o sice umělé,
ale normalizované podmínky – takže si můžeš porovnat různé typy aut
(a různé osazované motory) – za stejných podmínek normalizovaného
testu…
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí,
trasa, zatížení…) i vnitřní (řidič) podmínky…
___
To, že ty jezdíš – za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není
pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné – a nijak objektivně
srovnatelné…
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet –
obecně jezdím i za dvojnásobek…
😉
________________________
Doplnění nerozumím
Upravil/a: gecco
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě nevěř slibům výrobců. Skutečná spotřeba bývá o 2 litry vyšší. Vlastní zkušenost
Upravil/a: quentos
0
před 3186 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
O to všechno nejde. Jde jen o to, jak si držet levnou konkurenci od těla. Vždyť by v EU mohly stát nejlevnější auta jen 1800,–€ (z Indie, Ruska, Indonézie, Malajzie…), ale když se jim nastaví laťka* vysoko, tak se na trh nedostanou.
*)víš jaká…ta šikana s emisemi:DDD
Upravil/a: Agneta
0
před 3179 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek