Dobrej, 6.8. jsem dal do servisu čtyřkolku na lehkou opravu. Na zakázkovém listu je datum, kdy bude čtyřkolka připravena 13.8. Dnes je 14.9. a čtyřkolka stále není a servis se stále vymlouvá. Řekne že ten a ten den zavolaj, že by to mělo být, nakonec nikdo nezavolá a tak to jede pořád do kola. Chci se zeptat, na co mam jako zákazník právo? Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 4437 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
V klidu do servisu zavolej, že žádáš o okamžité předání svého
majetku. S ohledem na nedodržení termínu opravy jim sděl, že nejsi
ochotný uhradit plnou cenu opravy a žádáš servis, aby díky této
skutečnosti cenu opravy snížil o 50 %. V případě, že nebudou ochotni
Ti Tvou čtyřkolku vydat v určený den, zavolej na pomoc policii kvůli
vydání neprávem zadržované věci.
Vypadá to, že buď mají příliš mnoho práce, nebo se někomu na Tvé
čtyřkolce dobře jezdí.
(Doštípala bych je tak, že by na to hned tak nezapomněli. Od čeho jsi
„Blecha“?)
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym, Blecha Nahlásit |
Zajdi do servisu ať ti vydaj ten prskolet.Pokud se budou jakkoliv vymlouvat tak volej 158 že ti zadržují tvůj majetek.Pak skontroluj stav tacho a celkový stav jestli něco neponičili atd ! -je možné že s tím něco provedli a nevědí co s tím(i to se bohužel stává).
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je čtyřkolka v záruce, buď spokojen, dostaneš novou – stačí si dupnout…
0
před 4437 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek