Dnes jsem udělal menší nákup v obchoďáku cca za 96 Kč. U pokladny
jsem platil 1000 korunou. Pokladní mně vracela urputně pouze na dvě stovky.
Nakonec si dala říct a vrátila mně na těch 1000 Kč (měl jsem cizího
svědka, čímžto mu děkuji).
Za pokladnou jsem zjistil, že je nákup předražen o 10 Kč což je vzhledem
k celkové sumě celých 10 %. Jedna položka byla o těch 10 Kč vyšší
než byla na regálu.
S vědomím že mám nákup zaplacený a s paragonem v ruce jsem se vrátil
k regálu jestli jsem se nespletl. Nespletl ale teď to začalo. U pokladny
kam jsem to šel reklamovat mě chytli , nákup mně sebrali a že prý jsem ho
ukradl.Co bylo ale nejhorší, tašku s nákupem přede mnou schovali a já
neměl jistotu, že tam někdo něco nepřidá. Po dlouhé době a za
přítomnosti ochranky mně 10 Kč vrátili a bez jakéhokoliv vysvětlení a
omluvy laskavě propustili. S tím že to nejdříve vypadalo na to že mně
budou přinejmenším čtvrtit. Obrátilo se to až v okamžiku kdy jsem
žádal o přivolání státní policie. Mám chuť jim tam příště opravdu
něco ukradnout. I toto je život !
Doplňuji:
Pro iv – Ano bylo to v Globusu !
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 10Pro koho je otázka zajímavá? anonym, iceT, johana 56, Děda Louda, anonym, Deli, fcoop, anonym, casey, jannina před 4814 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tohle už platí jen v knihách, v životě je to čím dál víc
naopak.
Mne spíš překvapuje, že se ctihodný a moudrý mosoj ovlivněn blízkostí
německých hranic nechal takhle dětinsky nachytat. V popisované příhodě
jsou hned 3 systémové chyby.
V okamžiku, kdy toto neudělá, měl se ty sám velice hlasitě ozvat, že porušuje tvá práva zákazníka, pak totiž není třeba dokazovat nedůstojně svědkem, který tam ani nemusí být.
Z toho všeho plyne následující poučení, zákazník si má být vědom
svých práv s důsledně je vyžadovat. Dále se nabízí podezření, žes
možná působil dojmem bohorovného zbohatlíka, tak použili osvědčenou
fintu, kdy (nejčastěji v komplotu s ochrankou) tě zkusili natáhnout,
jednak na kompenzaci schodku na kase, manka, krádeže či prostého
bezdůvodného obohacení.
Doporučení, obratem po odchodu postal podnět na ČOI, příp. SOS (sdružení
na ochranu spotřebitelů) a já bych to možná ještě rozšířil o Asociaci
bezpečnostních agentur.
Ne nadarmo naše zákazníky zahraniční obchodní řetězce vyhodnocují jako
tupé stádo ovcí, které si nechá všechno líbit a „srát na hlavu“.
Sám platím v obchodech za kverulanta, který si aroganci nenechává líbit a
důrazně se ozývám. Dokonce, když nakupujeme s jednou z dcer a dojde
k podobnému incidentů, obracejí oči v sloup, nenápadně poodstoupí a
dělají, že se ke mě neznají. Jenže jde-li třeba o drahé oblečení
v butiku, tak mi venku děkují, jenže si samy nechtějí zavdat.
Občas ve frontě v sámošce dochází k tomuto vývoji. Já se ozvu proti
ústrku, zpočátku fronta remcá, ale když zjistí oč jde, většinou se
přidají a aspoń trošičku se v nich probudí zákaznická hrdost.
Pravidelně sklízím aplaus při hlasitém prohlášení, že si arogantní
prodavačka (pokladní), plete na které straně pultu stojí, a že my jim tam
nosíme peníze, takže ona je tam pro nás a ne naopak.
Doplňuji:
Vidím, že téma je velice vděčné, tak vám přidám ještě jednu perličku
hodnou následování. Ačkoliv pževážně platím kartou, vždy se ptám na
přesný součet. Příklad, pokladní otráveně vyplivne: 127 ! Já opáčím,
prosím kolik přesně bez zaokrouhlení. Ještě otráveněji, nó 126,50 Kč.
Má odpověď, v tom případě platím jen namarkovanou částku
bezhotovostním převodem, na nějž nedoplácím.
Pokud je na konci do 0,40Kč, vyplatí se naopak cash. Na udivený pohled,
vysvětluji – měsíčně to dělá 30–50 Kč, pokud to pro vás není
peníz, tak pro mne ano.
Ad iv, neodpovídá-li deklarovaná cena, trvat na vrácení, prostě nebejt
připosranej.
Ad Deli – být ženská, právě ni kanou slzy dojetím, smekám před tebou
pomyslný klobouk a pro ostatní dodávám, vidíte to, jak i náruživá
dokáže být chápavě laskavá.
Ad eLx – tvá verze vyznívá velice tvrdě až cynicky, jenže bohužel je
blíže ke dnešní pravdě a realitě.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
No to je síla.
To aby se člověk bál jít i nakoupit!
Zažila jsem scénu, kterou ochranka v supermarkteru zostouzela starou
paní, která udělala nákup za asi 400 Kč, ale při nákupu si omylem
strčila místo do košíku do své kabely paličku česneku. Byla to opravdu
stará paní, takže věřím, že se spletla. Navíc hodnota česneku byla
3,5 Kč a myslím, že neměla zapotřebí krást něco v takovéto hodnotě.
Chudinka plakala, nakonec jsem se na to nemohla dívat, vlezla jsem do té
jejich kukaně, kde na paní křičeli a povídám: „Tady máte pět korun za
ten česnek, nedělejte divadlo, když se paní spletla, a jděte hlídat, ať
vám neukradnou třeba bramboru. A vy paní pojďte, já vás doprovodím
domů.“ Byli tak překvapení, že neřekli ani slovo a paní, celá se
třásla, se mnou odešla.
Už je to nějakých 10 let, ale pořád mě to dokáže naštvat, když si na
to vzpomenu.
0 Nominace Nahlásit |
s poctivostí nejdál dojdeš.
ale zpátky už nic nejede.
příklad to jen potvrzuje.
0 Nominace Nahlásit |
Věřím pořád tomu, že s poctivostí se nejdál dojde, bohužel, ti co dojdou jsou na konci cesty bosí.
0 Nominace Nahlásit |
Vzhledem k tomu , ze bydlim v okoli Mosoje , dam svuj priklad : Byla jsem
v Globusu ( Plzen ) a tam velmi casto delaji to , ze na zelenine nesouhlasi
vaha za kg. U bananu je cena 19, 90 kc , ale kdyz zvazi , cena je 25.90 za
kg. Ja na to upozornim a pak si musim pro rozdil ceny dojit na informace.
Stava se mi to i u jineho zbozi. Bez omluvy , bez vysvetleni … sama nevim ,
jak postupovat. -iv-
Doplňuji:
Mosoji , ja jsem by byla temer jista , ze v Globusu. My Plzenaci , severaci ani
jinam asi nakupovat nechodime. I kdyz jsem na ne strasne nastvana .. asi pred
rokem jsem si psala i s reditelkou ( tedy doufam , ze to byla reditelka ) ,
jsem ted lina se podivat na jejich stranky , jestli tam jeste je … 🙂
Stava se mi to i u piv. Nekdy je u Gambrinuse 8,90 akce , ale u kasy 9,90 !
To same u Budvaru ( ale to sem nesmim psat jako Plzenacka , ze jsem obcas
neverna a dam si Budvar ).. psst !! 🙂
Tak nekdy v Globusu … 🙂 -iv-
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Mosoji, buď budeš jebat ty s nima, nebo oni s tebou, to je 21. století. Mě jednou chtěla pokladní naúčtovat banány za 174kč/kg, tak řikám, jestli si dělá ze mě prdel. A jí to ani nepřišlo. Prej špatnej kód, sorry. Jindy jsem měl zase střety se securitas, naštěstí vim, jaký maj práva (nemaj žádný), takže jsem z toho vždycky vyšel vítězně (ne vždycky to ale skončilo jen slovně). Hlavně se kvůli tomu nějak nenech poznamenat.
Chceš jim to vrátit? Securitas v supermarketech maj většinou IQ prasete po lobotomii, když na něj budeš chvíli čumět, začne mít podezření, že jsi něco ukradl. Zastaví tě, bude tě chtít šacovat. Ty zaváháš, pak řekneš ne. On řekne že zavolá benga. Ty začneš odcházet, on tě zadrží – a je to. Porušení osobní svobody, urážka na cti, trauma z šoku… vem si do ruky naší Ústavu, je tam toho dost. Pokud nemá důkaz, že jsi něco ukradl (kamera), nemá právo na tebe ani šáhnout. Můžeš jim to tam trochu rozmáznout. Good Luck. ;)
Jo a k tý poctivost. Křesťanskej přežitek. S poctivostí první
pojdeš. Navíc, evolučně je to absolutně umělá ctnost.
Doplňuji:
Dr.Axl: „Ad eLx – tvá verze vyznívá velice tvrdě až cynicky, jenže
bohužel je blíže ke dnešní pravdě a realitě.“ – Napadlo tě, že
možná jsem „velice tvrdý až cynický“? :)
Upravil/a: eLx
0 Nominace Nahlásit |
Stáva sa to. Ale na to je riešenie, neodísť od pokladne bez
prepočítania peňazí a prekontrolovania účtentky. Je pravda, že občas
niekto zafrfle, ale sú to moje peniaze nie jeho, postavím sa tak,aby som
nezavadzala a počítam ďalej. Riadim sa zásadou nižšej ceny.
Ak je na letáku, cenovke, učtenke uvedená nižšia cena výrobku, trvám na
nej. Naposledy včera:cenovka 0.49€ – na váhe 0.99€. Snáď nemusím
povedať, ktorú cenu som platila. Opravili cenu na váhe.
Nebojte sa a držte sa svojich práv.
Doplňuji:
pri rozdielnej cene som „drzá“, čakám pri vadnej cene, kým ju
neopravia. Medzitým hovorím ľuďom, že je tam zlá cena. Ešte nikto zatiaľ
nemal odvahu ma odtiaľ odviesť.
Rozumnou „drzosťou“ a znalosťou svojich práv najďalej zájdeš…aj
v obchode.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Nepatřím k zákazníkům, kteří si nechají všechno líbit. Mnohokrát
jsem si vydupal zboží za cenu která byla na regálu a u pokladny jsem platil
více. Bohužel takovéto jednání se neobejde bez nějaké té argumentace a
nesetkává se to u uspěchaných zákazníků vždy s pochopením.
Jednou se mně stalo, že než jsme to vyřídili tak se objevila na regálu
cena kterou účtovali na pokladně ) a za blbce jsem byl já ) proto se nejprve
chodím přesvědčit zda jsem se nespletl já.
Zde jsem ovšem doplatil na nejednotnost praxe supermaketů. V některých když chci označit zakoupené zboží tak mi řeknou že to je dobrý pokud mám paragon, na a tady to dobrý nebylo.
Když jsem se o to zajímal více, dozvěděl jsem se ( prostě mě to ani na mysl mepřišlo) že někteří také zákazníci udělají nákup zaplatí ho, nákup si schovají a vrátí se za pokladny ještě jednou pro totéž se stejným paragonem !!!!!!
Jo a jako zbohatlík určitě nepůsobím prostě ani nemohu.
Dneska s tisícovkou v ruce může být i nedbale oblečený potrhlý milionář – anebo taky zmámený výherce.
Memu znamemu zase udelali nepravem v Globusu ( peklo ) a zdrzeli ho tam pul
hodiny. Vracel basu , prazdnou a nic nekupoval .. nemel ani vozicek … ,
zapomnel jednou pri nakupu basu vratit a zjistil to az kdyz daval nakup do auta
a uz nemel cas se tam vracet , tak tam pak zajel druhy den , kdyz jel okolo jen
basu vratit.
No , a pokladni hned volala " nekam " .. , prisla pani , ze si to musi vratit na
videu .. , ze lidi chodi , nemaji prazdnou basu , ale nejak ( a ted nevim ,
jestli s pivama , nebo bez ) .. proste basu vrati na tom automatu – ale tu
basu neprinesli. Vrati tu jejich !!
Napsala jsem to nejak slozite , ale snad to pochopite. -iv-
II. doplneni. : Chtela jsem napsat , ale i ten Globus se musi nekdy branit pred zlodeji . Opatrnosti neni nikdy dost. Myslim tim tu basu . Ale na druhou stranu , zase jsou pak " chudaci " nevinni .. , ze musi cekat na " vyreseni pripadu ". Nemelo by se to stavat , ze zadrzi nevinneho . Co myslite ? 🙂 -iv-
Určitě nejsem proti , aby se obchodníci bránili proti zlodějům. Navíc
vylévat si zlost na prodavačkách , které jsou až to páté kolo u vozu je
nesmysl. Já jsem také o tom problému s placením nikomu neřekl. Ono to
s tím co se dělo potom vlastně nesouviselo. Jenom se toho sešlo najednou
nějak moc.
Tak nějak mně přišlo líto že ze strany Globusu nikdo nepřiznal že to
vlastně zavinili oni.
Také se mi jednou stalo, že když jsem odcházel z OBI tak mně venku chytila ochranka a zatáhla do jejich kamrlíku a chtěla dělat odobní prohlídku. Když jsem se ptal jaký mají důvod, tak mě bylo řečeno že si klidně chodím po obchoďáku s rukama v kapsách a pohvizduji si, prostě zdůvodnění jako prase ! Tak jsem jim řekl ať zavolají policii no a oni mě ihned pustili.
Podľa vašich opakovaných skúseností, prosím bez urážky, nepôsobíte
na nich ako Loupežník Rumcajs na Knížepána? :)
Stačí, keď niekto naruší ich navyknutú pohodu, hneď sú nepríjemní.
Drap | 8226 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |