když řídíte auto, jakou nohu na co používáte? Já když jsem jezdila
v manuálu, což jsem dělala velmi nerada, tak jsem měla levou na spojku a
brzdu a pravou na plyn. teď mám automat a mám levou pořád připravenou nad
brzdou a pravou mám na plyn. hodně lidí mi říká, že je to proti mysli a
že se to mám přeučit. zkoušela jsem to a nevyhovovalo mi to tak, jak
říkali. máte to někdo stejně?
Doplňuji:
ještě doplním ( pro mou obhajobu ), že jsem levák a mám levou nohu
citlivější a nejradši bych šlapala na vše jen levou, ale když to nejde,
tak aspoň brzdit. Když brzdím pravou, kde nemám cit, zabrzdím prudce
☹
Jezdím ale jen v nutných případech, jinak za volant lezu nerada.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: straširybka
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? rynek878 před 5256 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
varuji takto jezdit,u šoférování je potřeba naučený reflex.a takto se
rozmlátíte,nechte levou nohu opřenou o podpěru,která je tam pro to
udělána,jinak se informujte u lidí,kteří dělali autoškolu v USA.tam by
vás takto vyhodili od zkoušek
a ještě jedna rada,skušení řidiči dokáží pravou nohou ovládat plyn
i brzdu,a to všichni závodníci,jinak by prohrávali
0 Nominace Nahlásit |
Já mám levou vždy jen na spojku a pravou na brzdu a plyn. Když jsem
jezdila s automatem, levá noha odpočívala..
Až si jednou sešlápnete obojí najednou (nejlépe prudce) tak zjistíte,
proč se to máte odnaučit..
0 Nominace Nahlásit |
Presne jak pisi ostatni. Prava noha pro brzdu a plyn, leva noha pro spojku.
Jinak si to neumim ani predstavit. Brzdu a spojku v mnoha situacich seslapavam
soucasne. A to tou samou nohou dost dobre nejde. Treba kdyz prede mnou
poskakuje kolona a ja vim, ze za moment to zas popojede, tak kolikrat nevyhazuju
rychlost, tim padem pri dobrzdeni a v okamziku uplneho zastaveni stojim na
brzde i spojce. radit porad dokola za jedna (zvlast ve velkych mestech, kde
jsou kolony pravidlem) a jeste ke vsemu zatahovat rucku, to je pak zdrzeni pro
me, i vsechny za mnou. Ale mozna jezdim divne ja, co se tyka toho vyhazovani
rychlosti. Nikdy jsem nad tim nepremyslela.
A vlastne i pri samotnem brzdeni a soucasnem razeni, nebo vyhozeni rychlosti
preci take neprestanu na chvili brzdit levou, nehodim si ji na vterinku na
spojku, abych si preradila nebo vyhodila rychlosti a pak zas ji prehodim na
brzdu a pokracuju v brzdeni…!!!??? to je fakt o dr.ku! jak mam to rizeni
zautomatizovane, tak mi nedoslo, ze pro priklad nemusim chodit az „do
kolony“ :)
0 Nominace Nahlásit |
PROBOHA ! A jak jste udělala řidičák ?
Nechte se dovést na cvičák a zde jezděte kolem dokola s pravidelným přibržďováním PRAVOU nohou tak dlouho, až ten požadovaný cit do nohy dostanete, třeba celý týden.
Dřív na silnici nevyjíždějte !
0 Nominace Nahlásit |
pravá:brzda a plyn..
levá:spojka:)
jen se divím,že jste se si ty nohy ještě nezamotala:)a jak zastavujete?tam je taky potřeba spojka a brzda ne?
ale tyky neřídím moc často tak nemůžu dělat chytrou:)muj přítel by
mě za to jak jezdím nejraději znovu poslal do autoškoly..:)
ale zas na druhou stranu,kdyby me za ten volant pouštěl častěji tak se to
aspon víc naučím..
0 Nominace Nahlásit |
Logicky pro ovládání pedálu plynu a brzdy musí být jedna noha, nebo si
myslíte že brzdit a zároveň do toho přidávat plyn je něco logického?
Stěžujete si že když přidáváte plyn nemáte v pravé noze cit, auto
poskakuje a při sešlápnutí brzdy stojí auto na místě.Tvrdíte ze máte
větší cit v levé noze, budete si muset tréninkem vycvičit i pravou nohu.
Nejednoduší to bude když prodáte automat a koupíte si starší tréninkový
manuál a budete jezdit a jezdit dokud vám vůbec na mysl nepřijde že by
jste
na plyn a brzdu šlápla levou nohou. Argument že se vám v manuálu nerada
jezdila je projevem vaší nejistoty a nevyježděnosti.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek