Jsme prodejna a reklamovala jsem zboží od zákazníka. Reklamace byla odeslána na obchod,kde jsem zboží do obchodu nakoupila. Bohužel se mi k reklamaci nechtějí vyjádřit pořád říkají,že s nimi výrobce nekomunikuje,ale ze zákona musím zákazníkovi do měsíce vrtátit popřípadně peníze. Jaké mám v reklamaci pokračovat? Děkuji za odpověď
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, zmimi před 5101 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zakaznikovi vratte penize -jeho tyto neshody mezi firmou x a y
nezajimaji.
Stejnetak Vas nemusi zajimat ze vyrobce nekomunikuje s prodejnou/firmou od
ktere jste to Vy koupila.
Cili zakaznik dostane od Vas penize a vy je zase dostanete od toho kde jste to
koupila.Jednejte dle reklamacniho radu
0 Nominace Nahlásit |
Nelze určitě postupovat tak,jak jste napsali,tj. že s vámi nekomunikuje dodavatel zboží,víte,jak by se,kdyby tak postupoval každý prodejce,prodloužili veškeré reklamace?To je opravdu už věcí každého prodejce a zákazník má svá práva,která vy musíte dodržet.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek