Avatar uživatele
anonym

Reklamace v obchodě?

Jsme prodejna a reklamovala jsem zboží od zákazníka. Reklamace byla odeslána na obchod,kde jsem zboží do obchodu nakoupila. Bohužel se mi k reklamaci nechtějí vyjádřit pořád říkají,že s nimi výrobce nekomunikuje,ale ze zákona musím zákazníkovi do měsíce vrtátit popřípadně peníze. Jaké mám v reklamaci pokračovat? Děkuji za odpověď

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, zmimi před 5101 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mojitek

Zakaznikovi vratte penize -jeho tyto neshody mezi firmou x a y nezajimaji.
Stejnetak Vas nemusi zajimat ze vyrobce nekomunikuje s prodejnou/firmou od ktere jste to Vy koupila.
Cili zakaznik dostane od Vas penize a vy je zase dostanete od toho kde jste to koupila.Jednejte dle reklamacniho radu

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nelze určitě postupovat tak,jak jste napsali,tj. že s vámi nekomunikuje dodavatel zboží,víte,jak by se,kdyby tak postupoval každý prodejce,prodlou­žili veškeré reklamace?To je opravdu už věcí každého prodejce a zákazník má svá práva,která vy musíte dodržet.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek