Dobrý den, mám dotaz ohledně reklamace. Reklamovala jsem větší sekačku na trávu. Přijeli si pro ni.. Ale prej jak bude opravená, mám si přijet sama. Nemám ji jak odvést. Mám nárok podle zákona, aby mi ji dovezli, když je reklamace uznaná? Prej nejsem tak daleko, abych si nepřijela. Ale když nemám vozík, jak si mám přijet. A přece to není moje vina, že se pokazila A navíc jsem ji měla 14 dnů Na co mám tedy nárok. Přece nebudu platit za půjčení vozíku. : Jednou jsem dokonce četla, že mám nárok na proplacení cesty v případě reklamace. Poradí někdo? Předem moc děkuji za odpověď.
Zajímavá 0 před 3141 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zajisti si tedy někoho na přepravu a vyzvedni sekačku. Nech si vystavit
potvrzení a následně zašli doporučeným dopisem výzvu k proplacení
nákladů spojených s reklamací. Podle zákona na ochranu spotřebitele jsou
náklady na reklamaci součástí reklamace a výrobce je povinen je
uhradit.
(pozn.: mně takto uhradili náklady na zaslání poškozeného vysavače
k reklamaci – poslal jsem jim výzvu a složenku)
0 Nominace Nahlásit |
No, je otázkou, zda má smysl se o takovouto věc handrkovat. Nevím, jak to máš s tou vzdáleností atd. Já bych si tam při nějaké příležitosti dojel a sekačku bych hodil do kufru, ale já mám kombíka.
0
před 3141 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kdybych tam měla jak dojet, tak tam taky jedu. A kdybych měla na to kufr, tak tam taky jedu.Kdybych měla vozík, tak tam taky jedu… atd… Je to takový malý traktůrek a nestál málo a na to, že se po 14 dnech pokazil,tak to není handrkování. A nevidím důvod, proč bych si měla jezdit sama, jednou jsem si něco koupila a pokazilo se to a já za to nemůžu. Kdyby to bylo po roce neřeším to, ale po 14 dnech? A nebylo to nejlevnější? No pardon.