Avatar uživatele
martyuno

Rada ohledně internetového bankovnictví u Komerční banky

Dobrý den,mám k někomu z Vás prosbu a žádám Vás o radu… Již nějaký čas používám internetové bankovnictví u Komerční banky a sice v aplikaci Moje banka,zadal jsem si v položce Můj účet v kolonce Příkaz k úhradě šablony příkazů,které měsíčně platím,teď bych potřeboval nějaké ze zadaných šablon upravit,ale bohužel nevím jak…? Jakmile udělám jakoukoliv úpravu v dané šabloně,dá mi to možnost Uložit jako šablonu,jenže šablona se znovu uloží aniž by se stará přepsala,takže rázem tam mám tu šablonu 2×,jak tu starší pro mě již nepotřebnou šablonu odstraním? Věřím tomu,že se najde někdo z Vás kdo mi poradí… 🙂
Ještě jednou díky za ochotu
Doplňuji:
Problém vyřešen radou od známého.
Byla to otázka několika vteřin,jen vědět kam kliknout … 😁

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, dudu, johana 56 před 4008 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Hamon

Zavolej si/pošli mail na infolinku nebo helpdesk či co KB má. Tam ti poradí nejlíp.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek