Avatar uživatele
Kepler

Prožívá pokroková Praha chodeckou revoluci?

Sláva!
1888: V Praze začalo fungovat první elektrické osvětlení! 2021: Chodci smí chodit přes ulici!
https://www.sez­namzpravy.cz/cla­nek/glosa-prechod-u-muzea-nejvetsi-vymozenost-po-roce-1989-172758#dop_ab­_variant=0&dop_sou­rce_zone_name=zpra­vy.web.nextto­art&dop_req_id­=6ZqVr8xcJUT-202108201704&­dop_id=172758

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1191 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JežíšKristus

Dělat přechod pro chodce přes magistrálu je mírně řečeno hloupý nápad. To je jako dělat přechod na D1. Že jsou přechody na Legerově, budiž, ale na tomto místě to moc super není. Na druhé straně Muzea je podchod, sem ho mohli prsknout taky.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Bláboly. I kdybych odhlédl od FAKTU, že nejbezpečnější a nejvíce dopravně průchozí je MIMOÚROVŇOVÁ křižovatka – podchod je kousek vedle (kdepak semafory, i kdyby tam bylo bambilion červených svítících panáčků, STEJNĚ ti skočí před auto nějaké dementní hovado a udělá na něm škodu, potažmo díky tomu způsobí [na tom místě] OKAMŽITOU DOPRAVNÍ KALAMITU, což se k presstituto­vi/autorovi článku nějak „nedoneslo“), tak podstatou článku je NĚCO JINÉHO.

Nemusím být ani velký věštec, abych ti o autorovi něco prozradil (vůbec ho neznám). Se slušnou pravděpodobností je to buzík (popřípadě nějaké „modernější pohlaví“), eurohujer, eko/bio/solár-elektroaktivista. který spokojeně žije někde na okraji Prahy či v satelitu kousek za Prahou (Říčany apod.), který se SLUŠNĚ živí produkováním podobných žvástů (proto si takové bydlení může dovolit) a do centra Prahy moc často nepáchne.

Tyhle „názory“ jdou dnes DOBŘE prodávat, na ně se peníze VŽDY najdou. (No jen si zkus třeba nabídnout článek o tom, že je potřeba silnice rychle OPRAVIT a udržovat, za takový článek ti zpravidla NIKDO nedá ani eurocentík, natož aby se zveřejnil i jen zadara!)

Jediný SMYSL článku je ve větě: "Kdyby magistrát ovládala méně osvícená garnitura,.. ", tedy jasná propagace superzkorumpované a totálně neschopné Pirátské sebranky (vážně, jen úplný DEBIL by mohl napsat SERIÓZNĚ něco takového, ale chápu, že coby nepražákovi ti to není zase tak zřejmé).

Pomlouvání severojižní magistrály (coby bolševického projektu) je DOST chabé, nebýt jí (a Jižní spojky), tak se v Praze dopravně POTENTO! (no, v Říčanech nebo kde to asi bobánek vidí JINAK). I tak DENNĚ (v pracovní dny VŽDY) je neprůjezdná, jsi rád za „kolonové popojíždění“ (i když někdy mezi 10:00–12:00 to TROCHU jede) a představa fungující pražské dopravy BEZ nich je jako představa dělení nulou.

Každopádně i když na PRVNÍ pohled vypadá „řešení přechod“ líbivě (rychlé a RELATIVNĚ laciné řešení, oproti podchodu), tak jásat nad ním je v KONKRÉTNÍ situaci stejně zpozdilé, jako oslavovat znovuzavedení parních lokomotiv na uhlí. :(

Ale KDO by to (s vyjímkou těch, kteří „si to vyžerou“) řešil, hlavní poselství blábolu je, že na Magistrátu máme „vysoce osvícené“ KRETÉNY. :(

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

Spíš mírný pokrok v mezích zákona. Bohužel problém nazývaný Severojižní magistrála nemá jednoznačné a jednoduché dobré řešení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1163 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Ježiši, přečetl sis vůbec ten odkaz? Auta tam stejně stojí na červenou! Navíc věčně ucpaná magistrála stojí i bez té červené.

před 1191 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
JežíšKristus

Stojí no, teď má alespoň pádný důvod:-)

před 1190 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek