Podstatné je, jakým způsobem vás kontaktovali a odkud čerpali vaše
kontaktní údaje. Pokud vám přišla jen SMS, tak je pravděpodobné, že
vaše mobilní číslo měl původně nějaký jejich klient anebo se jedná
o prostý omyl lidského faktoru (při úmyslném by se už jednalo
o podvodné jednání za účelem bezdůvodného obohacení).
Jinak souhlasím s doporučením o právní konzultaci, přičemž není
nutné platit advokáta, stačí se mailem obrátit na Sdružení na ochranu
spotřebitelů (SOS). Kontakt mají na jejich webovkách.
0 Nominace Nahlásit |
Hlavně se nenechte zblbnout,a nic jim nepište,ani nedávejte.Povinost něco prokazovat je na straně „věřitele“.Když nedají pokoj,vyplatí se porada s právníkem,i když to něco stojí.
0 Nominace Nahlásit |
Když vám Provident nechce napsat písemně,že tu smlouvu nemají, tak jim řekněte, že dokud vám to písemně nedají , tak vy jim žádné čestné prohlášení také dávat nebudete. Nebo jim dejte čestné prohlášení po tel. tak jako to udělali oni.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4909 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek