Zřejmě zapečené (karbonem)pístní kroužky. U vzduchem chlazených
motorů to není nic neobvyklého, zpravidla to je válec nejdál od větráků.
Stává se to nekvalitním motorovým olejem, „dotahováním“ motoru (plný
plyn pozdní řazení na nižší rychlost), vypnuí motoru když je motor
rozehřátý (například na vrcholu stoupání aniž by se nechal motor
vychladit) a potom opotřebované kroužky či dokonce prasklé. Stává se
i propálený píst.
Zapečené kroužky se uvolńovaly petrolejí, ale ponjvíc rozebráním motoru,
vyčištění, výměnou kroužků a novou montáží.
0 Nominace Nahlásit |
V podstatě jediná cesta je kolem pístních kroužků, pokud není propálený píst od špatného vstřiku.
0
před 4940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek