domluvit se alespon trochu anglicky
znat dopravni odlisnosti cizich zemi
znat narizeni 561/2006 a AETR abys vedel kdy mas udelat pauzu a kolik hodin
jet
vedet, jak zakurtovat naklad proti pohybu
znat alespon trochu z hlavy hlavni tahy a vedet, kudy nejezdit kvuli nizkym
mostum
vedet, ktere papiry v jake zemi potrebujes a jake musis mit u sebe a jake po
tobe bude chtit tvuj dopravce po odjetych prepravach
umet jezdit defenzivne a setrit pohonnymi hmotami
byt manualne zrucny a znat do nezbytne nutne miry svoje auto, umet si vymenit
defekt nebo prasklou zarovku (to vypada smesne ale s tema zarovkama nekdy neni
zadna legrace)
mozna trochu strasim, ale kdyz sem to kdysi zvladl ja, zvladne to i spousta dalsich zapalenych jedincu, na kamiony uz jen ucim obcas autoskolu, znovu bych do toho nesel, vadilo mi bydlet 3 tydny kdekoli v evrope a jeden vikend doma
0 Nominace Nahlásit |
Práce šoféra náklaďáku obnáší řídit náklaďák, V místě
A naložit náklad v udaný čas a dovést ho do místa B a tam složit.
Je to poměrně náročné povolání, jak fyzicky tak psychicky a je to
povolání náročné i časově.
0 Nominace Nahlásit |
Spousta žen jezdí s návěsem. Třeba zde jezdí dvě ženy.
http://www.autodoprava-cr.cz/
a v jiných taky..
není to náročné…
0
před 4699 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek