V dnešní době jsou už auta (a něketří si to nechali udělat
i u starších aut), že při zapnutí klíčku se ti automaticky rozvítí
světla.
A nerozvícené auto se lépe vidí (policie) než telefonování za
jízdy.Nerozvícené auto člověk vidí na 100 – 200 m, ale při
telefonování musí vidět policie do auta.Zrovna tak policie není všude, aby
viděla přejetí plné čáry nebo dodržování rychlosti.
0 Nominace Nahlásit |
Protože zapneš světla a nijak tě to neomezuje. Vypnutím světel bys na sebe přitahoval nehody, protože by tě řidiči zahlédli později. Dodržovat jiná pravidla znamená omezovat osobní potřeby a to už je trošku problém.
0 Nominace Nahlásit |
Tak s tím s tebou souhlasím! Jo, policajty jsou vidět s radarem na rovné úseku, ale že by v civilních autech projížděli úseky, kde se takoví řidiči dopouštějí hrubého porušení předpisu, je nenapadne!
0 Nominace Nahlásit |
nemáš tak úplně pravdu s tím denním svícením a jeho dodržováním. kde kdo nemá světla homologované a hodně jich má namontováno v rozporu s vyhláškou (rozměry a vzdálenosti), což nechápu, jak mohli projít STK. svítí to jak světluška před umřením a umístěné těsně vedle SPZ, což není min. vzdálenost, jedině u minivozů. telfonování za jízdy asi nemá smysl omezovat, protože telefonuje skoro každý.
0
před 3061 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ale Rakousko jako první, navíc velmi rychle odhalilo nesmyslnost této povinnosti, která se zejména po východní Evropě rozšiřuje jako mor. Přitom přínos bezpečnosti provozu je minimálně sporný, pozitiva v nejlepším případě vyrovnají negativa. A v době, kdy všichni hovoří o ekologii a automobilky šetří každý decilitr paliva na sto kilometrů, je akceptování této povinnosti jako „jasného dobra” přinejmenším podivné.