„Obrat ve Vaší BLESK peněžence se blíží k maximální roční výši, která je daná zákonem. Váš zbývající limit pro nakupování v tomto kalendářním roce je 0.00 Kč“
Peněženku jsem včera zakoupil a použil ji jen pro vložení 200 Kč a ty opět vyčerpal na internetu. Limit mám navýšen na 55 000,–, a přesto tohle píše. Na lince jsou do 17 h a to jsem prošvihl, dnes jsem tam zaslal nemalou část peněz přímo z České spořitelny, takže peníze by se měly objevit hned, jelikož je to účet taky u Český. Variabilní symbol jsem zadal správně. Peníze ale nepřišly a místo toho píše tohle. Začínám být docela nervózní. Peněženka je samozřejmě aktivovaná i po telefonu.
Zajímavá 0 před 3006 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zkus zavolat na 800 207 207, což je zdarma linka ČS. Ale pokud jsi ji
včera koupil, je možné, že ještě neproběhla systémem plná aktivace.
Jinak musíš počkat do zítra a zeptat se přímo na info
Bleskpeněženky.
Jak jsi vložil peníze? Pokud pošt. poukázkou nebo převodem, měly by se ti
vrátit.
0
před 3006 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek