Avatar uživatele
sesednizkola

Proč mi píše Blesk peněženka, že mám vyčerpaný obrat?

„Obrat ve Vaší BLESK peněžence se blíží k maximální roční výši, která je daná zákonem. Váš zbývající limit pro nakupování v tomto kalendářním roce je 0.00 Kč“

Peněženku jsem včera zakoupil a použil ji jen pro vložení 200 Kč a ty opět vyčerpal na internetu. Limit mám navýšen na 55 000,–, a přesto tohle píše. Na lince jsou do 17 h a to jsem prošvihl, dnes jsem tam zaslal nemalou část peněz přímo z České spořitelny, takže peníze by se měly objevit hned, jelikož je to účet taky u Český. Variabilní symbol jsem zadal správně. Peníze ale nepřišly a místo toho píše tohle. Začínám být docela nervózní. Peněženka je samozřejmě aktivovaná i po telefonu.

Zajímavá 0 před 3006 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Zkus zavolat na 800 207 207, což je zdarma linka ČS. Ale pokud jsi ji včera koupil, je možné, že ještě neproběhla systémem plná aktivace. Jinak musíš počkat do zítra a zeptat se přímo na info Bleskpeněženky.
Jak jsi vložil peníze? Pokud pošt. poukázkou nebo převodem, měly by se ti vrátit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek