Taky AZNP měly návrhy, které ale spadaly do kategorie „zašlapaných projektů“, jako třeba škodovky typu 720. Bylo vyrobeno několik prototypů a tím to zhaslo, nebyly prostředky k zavedení do sériové výroby. Šlo o koncept, který se zcela vyrovnal nejmodernějším západním vozům. Teda ty prostředky by se ale našly, nebýt krátkozraké politiky tehdejších komunistů. Taky nám do toho kafral Velký bratr, přece nebudeme vyrábět lepší auta než licenční žigulíky?! Podobně jako Zapotonda (tuším) v Kopřivnické výrobní hale prohlásil: máte tady vysoké stropy, tak budete vyrábět náklaďáky! Tím byly zašlapána výroba našich technicky nejvyspělejších osobních aut, alepoň na určitou dobu a s výjimkou kočárů pro papaláše.
3Kdo udělil odpovědi palec? Alesh, Gestas, aliendrone
před 2411 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Za komančů to bylo vyloučeno principiálně, režim k iniciativě přistupoval doslova idiotsky. Snaha o zlepšení čehokoliv v případě úspěchu ti nic nepřinesla, zato v případě neúspěchu přišly sankce. Kdo normální by se snažil a riskoval, když z toho v nejlepším případě nic nebylo, v horším případě akorát průser! :)
0 Nominace Nahlásit |
Co to tady plácáte!!!
Škodovka vyráběla vždy výrobky na světové úrovni. Stroje i automobily.
Vůbec nevíte nic o její historii.
https://auto.idnes.cz/skoda-1000-mb-csr-/auto_ojetiny.aspx?c=A140320_130127_auto_ojetiny_fdv
WW měl zájem o Škodovku zejména proto, aby se dostal k technologiím umožňujícím odlévat hliníkové motory!!!!!!!!
A automobilka v Kolíně se správně jmenuje TPCA !!!!
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
mosoj>>> Jo, pamatuji si tu světovou úroveň, zejména v létě si ji mohl spatřit v delších stoupáních odstavené u krajnice se zvednutou haubnou VELMI ČASTO! ;) Čtyřstupňové převodvky v dobách, kdy i mnohý západní lowend už měl 5 a to nemluvím o vymoženostech jako turbo nebo vstřikování paliva, které Škodovka znala akorát z obrázků Fordu Sierra apod. A ze všecho nejlepší byly škodovácké klimošky. ;) No dobrá, tak topení. Když jsem vyjel z Prahy v zimě, tak už v Mělníku jsem měl v autě docela teplo!! :D :D :D
BTW – VW (ani jiná firma) nepotřebovala ani patent (ten už dávno proběhl) ani technologie (v té době měli už vyvinuté mnohem pokročilejší). Zásadní pro koupi (vyjma samotné směšné ceny) byly vysoce kvalifikovaní a velice laciní zaměstnanci.
Takže ostatní v článku lžou. Nepamatuješ si nic. Já jsem ojel dvě Š100 a nikdy jsem v autě zimu neměl. Š1000 MB jsem neměl, to jsem ještě studoval, ale je to tak jak píší v článku. Š 1000 měly v Anglii velký prodejní úspěch a ti co je uvařili s nimi nezacházeli tak jak měli. Stávalo se to na D1 po jejím dokončení, kdy tam vyrazili čeští taky řidiči. Každé auto má nějakou maximální rychlost a tu je třeba dodržovat. O těch hliníkových motorech nevíš už vůbec nic.
Hele, možná že ti ve Š 100 nebyla zima (jsou tací, kterým není zima ani na Sibiři, že ;) :D), ale kdybys tenkrát měl možnost vlézt třeba do žigulíka, hned bys věděl o čem je řeč. Je mi ovšem jasné, že TVOJE Škodovka ale topila ze všech aut nejlépe. :) ;) Bože – jen když vzpomenu, jak dlouho se rozmlžovalo/rosilo v porovnání třeba s polákem nebo žigulem či dachnou přední sklo, eh… ŠKODA… mluvit. :D :D :D
Jaký úspěch měly embéčka v Anglii netuším, ale zato vím jistě, že Š 120 tam bylo jedno z nejlevnějších vozidel a stejně jí nikdo nekupoval z důvodu poruchovosti a náchylnosti ke korozi. Jaképak" „Škodovka vyráběla vždy výrobky na světové úrovni.“ – to leda ve vlhkých snech ideologických referentů.
Co se týká tlakového odlévání hliníku, tak toho vím docela dost (mám odborníka v rodině), ale o to nejde, přinejmenším vím to, že celé motory se odlévaly někdy za 1. republiky (z litiny) a už tehdy bylo běžnější DĚLENÍ motoru na blok motoru a hlavu válců, celohliníkové monobloky se pokud vím NIKDY sériově neodlévaly. Ty si ale klidně mysli, že se motory odlévaly třeba transportérem ze Star Treku.
BTW – to vaření Škodovek obvykle nemělo co dělat s čistě
s rychlostí, ale především s kopečky, což bys měl jako škodovkář
vědět. Na rovině obvykle ani Škoďule nemívala problémy. (pokud nedošlo
k nějaké poruše) ;) :D :D
A především – nejvíc se to týkalo novějších typů s chladičem
vpředu, což není případ ani embéčka ani stovky, že? :D :D :D