Beton má daleko větší únosnost a trvanlivost, nevyjíždějí se koleje pod kamiony, netvoří se po zimě výtluky, které se musí po každé zimě opravovat…
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? independent před 2560 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
…odkaz na drncání (ve videu je krásně vidět pohyb desek) https://youtu.be/d0eypAHRhlE?t=4m44s
… odkaz na letiště (https://www.youtube.com/watch?v=VXINd078oeg ; https://jihlava.idnes.cz/letadla-na-d1-dosedala-jen-dvakrat-presto-dalnice-letistem-zustane-p95-/jihlava-zpravy.aspx?c=A141023_2110196_jihlava-zpravy_mkk )
Upravil/a: Mc Merkurion
0 Nominace Nahlásit |
Beton viac pôsobí na opotrebovanie pneumatík a konštrukciu vozidiel.
Aj keď pokladanie asfaltu a podklad nie je jednorázovo lacnejšie než
kladenie betonových platní, jeho prevádzková údržba a „plátanie“
vychádza lacnejšie a šetrnejšie pre vozidlá než údržba betonových
dosiek a jazda na nich.
Betonové platne sa oplatia na krátkych lokálnych cestách pre ťažké a
pásové stroje, prípadne na miestnych cestách pre malé.
Ak ste jazdili desiatky kilometrov po betonových cestách, určite si
pamätáte aj „automasáž“ vašej chrbtice a sedacej časti,
hluk jazdy.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
led: já mám tedy o pořizovacích nákladech a údržbě úplně opačné informace. Dnešní betonové vozovky stavěné s daleko lepší technologií (jako na opravené D1) jsou absolutně rovné a nedrncají.
Pokiaľ máte na mysli tú časť na D1, ktorá je vyhradená na pristávanie lietadiel s vami súhlasím. (pre upresnenie, je to tá niekoľko kilometrová časť, kde nie je stredový deliací pás)
To chcete říct, že jinde to jsou zase jen oddělené drncající panely? To se mi nějak nezdá. Viděl jsem dokumentární film, bohužel si už nepamatuju jaké to řešení bylo, ale bylo určitě lepší.
… oddělené-neodělené …až najdu ten dokument pošlu, jinak na tej přistávačce to drncalo už taky …