Zdravím…mám problém s tabletem a to sice ten,že jsem ho asi 2 roky nepoužíval a ležel mi celou dobu na poličce,až před pár dny jsem ho zapnul. Ovšem sice se sekáním,ale načetl se mi,a tak jsem začal postupně odinstalovávat všechny aplikace,abych ho trošku uvedl do provozu a zrychlil. No sice se mi při každém zamknutí vypnul a musel jsem ho znovu zapnout,ale přesto se mi pár aplikací a her odinstalovat podařilo. No včera zapnu tablet a tam přes celou obrazovku něco napsaného,že nějak selhal systém nebo co,takže ho musím kompletně zrestartovat. Tak jsem zkusil ťuknout na tlačítko „reset tablet“,ale nic se nedělo. Sice jsem uslyšel zvuk,a to tlačítko se jakoby „stlačilo“,ale nic se nedělo…takže jsem se rozhodl to udělat jinak. Podržel jsem tlačítko hlasitosti a tlačítko vypnutí a zapnutí,a najel y mi tři možnosti (1. Recovery Mode, 2. Fastboot a 3. Normal) takže jsem dal to první,na chvíli se mi zobrazilo logo Asusu,a pak mi tam vyskočil zelený panáček Android,s otevřeným břichech a červenou značkou s vykřičníkem. Tak jsem stiskl tlačítko vypnutí a zapnutí,a tam se mi zobrazilo dalších 5 možností (1. Reboot system now, 2. Wipe data/factory reset, 3. Wipe cache data, 4. backup user data a za 5. restore user data). Tak jsem dal to druhé a pak jsem zandal možnost ‚Yes– delete all user data‘.Pak mě to vrátilo zase tam,.kde jsem byl předtím a jak jsem tam měl těch 5 možností. Tak jsem zandal to první,čili ‚reboot system now‘ a pak to přišlo. Od té doby se mi tablet neustále vypíná a zapíná,vždycky naběhne logo Asusu,ale nenačte se nic…takhle jsem to zkusil už asi 4× a pořád to samé..tablet jsem přes noc zkoušel vybít a dneska zase zrestartovat,ale takhle vypínat a zapínat se mi začal již po prvním pokusu o kompletní zrestartování…co mám dělat,v čem je problém? Do opravny ho dávat nebudu,přece to musím vyřešit třeba vzadu u baterky,oddělám kryt,něco tam pošmatrám a bude to…nebo s těmi tlačítky to musím zase napravit…jinak tablet je Asus Memo Pad HD 7.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 2628 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Otázka ještě nemá žádnou odpověď.
postupně proveď
výsledek ?
pokud tohle nezabere jako uživatel nic víc nezmůžeš, zavez to do servisu a nech si reflashnout celý systém. Běžně to dělají, je to standardní postup při každé opravě, která dává tušit že na vině není hardwarové selhání.