Příkladem budiž plánované železniční spojení mezi centrem města a letištěm. Ve hře je prodloužení metra, nebo rychlodráha. Obojí by přišlo na neskutečné miliardy a přitom by stačila max. 3 km odbočka z trati Praha – Kladno. Pravda, byla by nutná modernizace, ale ta by vyšla jen na zlomek ceny.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 2316 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A kdes přišel na to, že o tom fantazírují Pražáci? Krnda je slovena, po Burešovi. A proč samostatný spojení? Aby to nezatěžovalo běžnou linkovou železnici? Příměstské dráhy a metra jsou ve světě vcelku standardní záležitostí.
Upravil/a: Edison
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 2316 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je jednoduché – Krndokobliha nám Pražákům vzkázala, že jsme moc rozmazlení (anžto jsme na jaře vřískali, že jet 800m dlouhý úsek po Seifertce skoro hodinu je PAKÁRNA – důsledek odborně-geniálního koblihoplánování rekonstrukcí a uzavírek), tak za trest budeme muset nadále využívat k cestě na letiště taxislužeb.
Navíc – výstavba takového projektu by vážně ohrozila zaměstnání nosičů zavazadel z metra do schodů (možná si zaslechl, že „zapomněli“ na vybudování eskalátorů – ve skutečnosti to je upřímná, chvályhodná a – ruku na srdce – úspěšná koblihosnaha o vytváření nových pracovních míst)
Takže už jistě chápeš, že za vlády Krndokoblihy na magistrátě a dalších povětšinou neumělých plagiátorů diplomek se o tom bude jen žvanit. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Pane Kepler, musíte věřit, čecháčkové potřebují kvalitní vůdce soudruh Dubček-komunismus, soudruh Husák- normalizátor, soudruh Čalfa- výpomoc při přechodu ke kapitalismu a.t.d., prostě braťja a ta vedoucí pražská dáma je také možná od východu.
0
před 2316 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Edison: psal jsem Pražáci a VLÁDA. Z věty „Krnda je slovena, po Burešovi“ jsem rozuměl jen slůvkům „je“ a „po“. Trať Praha – Kladno JE příměstskou železnicí a zdaleka ne intenzivně vytěžovanou. Tak proč ji nevyužít?
Není příměstskou železnicí, je součástí státního drážního systému, spravuje ji SŽDC a provoz na ní realizují nejrůznější dopravci. Za příměstskou dráhu se považují separátní systémy. Má to hned několikero výhod.
Ty Pražáky jsem tam jmenoval především proto, že je to JEJICH mezinárodní ostuda. Možná tam mají silnou taxikářskou lobby.
Není to ostuda pražáků, ale tak leda magistrátu. A ten vede slovena Krnda. Pražáci s magistrátem toho mají pramálo společného. 😁
Až když jsem se vyspal, docvaklo mi, že Krnda je Krnáčová. A já měl furt asociace s Frndou. Takže jsem se vlastně moc nesplet.