Není to spíš (ne)kvalitou pilotů. kteří možná ani neumějí anglicky? Všude jinde na světě ten typ lítal bez problémů, a to o především tam, kde je vytížení těchto letounů největší.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Alesh, marci1, aliendrone před 2051 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To není pravda, že všude jinde lítal bez problémů. Problémy hlásili i američtí piloti, nicméně to neskončilo nikdy tragicky. Vzhledem k tomu, že to pak velmi rychle řešili a sám výrobce vyznal k jejich odstavení, tak asi vědí proč to dělají, ne? 😉
4Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Hlada, Kepler, aliendrone
před 2051 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Údajně se to stávalo všem, ale ve větších výškách, kde měli čas
na to reagovat.
S kvalitou pilotů to nejspíš souvisí také. Názorně je to ukázáno
v kanadském seriálu Letecké katastrofy. Piloti se spoléhají na automatiku,
neumějí včas rozeznat vadu přístrojů nebo počítačů a už neumějí
letadlo ovládat ručně. V posledním díle byl případ havárie pilota,
který měl nalétáno 20 000 hodin a neuměl přistát bez ILS, který měl
na letišti poruchu.
Upravil/a: Hlada
3Kdo udělil odpovědi palec? Alesh, Kepler, aliendrone
před 2051 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A takových věcí je na světě čím dál víc. Ldé se začínají natolik spoléhat na techniku, že sami začínaj prostě blbnout. V USA takhle chytili zloděje aut jen proto, že se pokusili ukrást auto s manuální převodovkou. Prostě s tím neuměli odjet. Případů, kdy automatika způsobí vážný problém už jen ze své podstaty horentně přibývá, i když se o tom moc nepíše. Automatikou prošpikovaná tesla havarovala na dálnici v CH. Řidič se odvolával, že i přes překážku před sebou auto zrychlilo. Skutečnost byla kapku jiná: Auto zrychlilo poté, co auto před ní uhnulo z pruhu. Proto, že tam byla překážka. To ovšem tesla nemohla rozeznat a přidala. Řidiš se chtěl s teslou soudit, ale bylo mu to silně nedoporučeno, protože i přes automatiku je řidič stále povinen se věnovat řízení. A tímhle směrem spěje i úvaha nad právem, aktuálně v oblasti autonomních vozidel. Kdo bude odpovědný za případný problém (a že už k několika došlo, včetně ztrát na životech)?
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 2051 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Faktem je, že bych do neevropských aerolinek sedal MOC nerad. To raději i Aeroflot, který má moc pěkné letušky. Mám vážné podezření, že k přijetí musí být vítězky alespoň oblastního kola miss! Zato moje oblíbená spolehlivá Lufthansa si vybírá baby jedině z vejminkářského ošklivince nebo co. :(
Je to trochu podezřelé, protože tyhle pofidérní společnosti jsou známé především svými skandály ohledně zanedbávání údržby strojů a minimálními investicem do oprav. Na druhou stranu ne nadrmo vznikla „lidová reklama“ na: „Boeing – doprava až DO DOMU!“ ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Ony zkoušely padat i u jiných společností, ale piloti byli šikovnější, vadný systém vypnuli a řídili ručně.
0 Nominace Nahlásit |
Že by extrémnější klimatické podmínky, horší pravidelná údržba (mytí ledadel zvenčí), menší zkušenost posádky..
Jedno je ale jisté, konstrukční chybu typu letadla se nahradit elektronikou sice dá, ale i při novém software prostě nejde zabránit opětovnému selhání a tipuji, že pokid po další nehodě tohoto typu strojů budou nakonec tyto staženy nadobro, vyvolá to otřes v letectví celkově.
0 Nominace Nahlásit |
Alesh: a proč to američtí piloti zvládli a ti zmínění ne? Asi bude problém ve výcviku a manuálech. Ne, že bych se zastával Boeningu, to odstavení museli udělat. Stejně jako u všech průserech ostatních výrobců. Mám podezření, že jde tak trochu o konkurenční boj, poté co Airbus musel ukončit výrobu A380. Ale možná jsem vedle.
Takže je podle tebe v pořádku, že i když ten model má jasné problémy, ale někdo ho za určitých okolností zvládne a jiný ne, tak že je to vlastně v pořádku? To snad ne?! 🙂
Drap | 8222 | |
led | 4068 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2777 | |
zjentek | 2723 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |