U elektrokol se zadním pohonem jsem standartně tři tácy.
Doplňuji: Tác alias převodník
Viz: https://www.idnes.cz/cestovani/na-kole/trendy-a-vychytavky-horskych-kol.A131001_120432_na-kolo_tom
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 1741 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Aha. Středový pohon elektrokol se skládá z elektromotoru a přídavné převodovky, která přenáší otáčky právě na ten tác. Je zbytečné mít to uzpůsobeno na více průměrů, to bys tam musel mít navíc ještě nějakou řadičku. Už tak jsou tyto pohony dost drahé. Pokud jde o zadní pohon, pak je elektromotor v pletený do náboje kola zcela nezávisle na nožním pohonu, kde můžeš mít klidně i kazetu s osmi převody. Trojkolečka a čtyřkolečka se snad už ani nedělají. Ten nožní pohon je jen pro příšlap, který je nutný při použití motoru 250 W. Na to já kašlu, počítám s motorem 750 W, který mě vyveze i do kopce.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 451 | |
marci1 | 268 | |
Kepler | 220 | |
annas | 219 | |
gecco | 146 | |
Alesh | 139 | |
hanulka11 | 135 | |
led | 128 | |
elkon | 124 | |
mosoj | 120 |
Atletika |
Cyklistika, MTB |
Fotbal |
Hokej |
Motorsport |
Rekreační sport |
Ostatní sport |