Zkouším to už týden na různých wifi i přímo na O2 a nic. Cca před půl rokem když jsem stahoval poslední aplikaci vše fungovalo bez problémů. čím to? Na WIFI jsem a v paměti mám dost místy
díky miroslav.bk = vymazal jsem ty data, možná i nějaké aktualizace, rebootoval mobil a vše funguje.
Zajímavá 0 před 2200 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pravdepodobne chyba SW (tezko urcit konkretno pricinu proc.
Moznosti reseni:
Nastaveni->Aplikace→ a u „Sluzby Play“, „Obchod Play“, „Spravce
stahovani“ a „Stahovani“ (prip.obdobne nazvy podle verze Androidu)
vymazat data.
Nepomuze-li, pak vyzkousej(te) tobarni nastaveni. Pokud ani toto nezabere, bude nutne prehrat SW v servisu (prip.reklamace, pokud je tel.v zaruce, a bude to zdarma) nebo pokud jsi (jste) zkusenejsi uzivatel, da se prehrat i doma. Minimalne u „zavedenych znacek“.
0 Nominace Nahlásit |
jj, to bude něco softwarového, občas se mi to také stává, všechny aplikace prostě nejsou stoprocentní