Jak jsem psala, že byla zamrzlá nafta, teď už normálně chytne, ale
kouří.
Je to tím, že je zima? Nebo to má jinej důvod? Na třech tisících otáček
se rozsvítí motor, a musím znovu startovat. Můj postřeh, jako že jde
vzduch, do palivového systému.
Děkuji za každou radu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, briketka10, JájsemRaibek, gecco před 2867 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Záleží na tom, jakou barvu ten kouř má. Že zpočátku studený motor kouří, není nic neobvyklého. Je-li „kouř“ bílý, je to jen sražená vodní pára, zvláště za nízkých teplot. Je-li namodralý, jde o zbytky nespáleného paliva. Černý kouř signalizuje nedobrou funkci vstřikovacího systému a nedokonalého spalování (vznik sazí). Pravděpodobně se po zvýšení teplot vše upraví, ale může jít taky o poškození vstřikování.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?redy Nahlásit |
Hlavně opatrně redy :D
https://www.novinky.cz/krimi/425426-ridic-v-chomutove-turoval-auto-tak-dlouho-az-cele-shorelo.html
0 Nominace Nahlásit |
Rádo se stalo. Pravda se ukáže, až se oteplí. Což prý bude až tak za dva týdny ☹ Příště zavčasu tankovat zimní naftu – do skoro prázdné nádrže!