Odpoveď byla označena jako užitečná
Tj.marketingový tah,aby zblbli lidi a mysleli si,jak stále levně
nakupují…:)
Doplňuji:
Přesně tak,kdyby byly stále stejné ceny,lidé by v tak velkém množství
nenakupovali,ale jen když by skutečně potřebovali. A tím by samozřejmě
klesly tržby,proto akce jsou tou nejlepší návnadou…:)
Upravil/a: Andělé
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Jestliže původní cena je navýšena o X Kč, tak při akci se cena sníží na původní cenu nebo se o 1 – 2 Kč sníží, tak na tom stejně markety vydělají, protože před slevou zboží prodaly za víc a po slevě se dostávají na cenu, kterou by výrobky měly beze slevy, čili cenu, která by se běžně prodávala za komunistů (teda když se to přepočte na staré ceny)…čili marketingový tah na lidi.
0 Nominace Nahlásit |
Běžný marketingový trik. Zboží ve slevě se prodává lépe, než zboží s trvale sníženou cenou.
0 Nominace Nahlásit |
To by lidé tolik nenakupovali. Tak mají každý týden pocit, že nakoupili „v akci“ a velmi levně. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Slevové akce jsou pořádány z několika důvodů*)…
😉
*) samozřejmě – primární je vůbec nalákat lidi ´do krámu´ – což
„SLEVA“ umí, trvale „nižší ceny“ ne
0 Nominace Nahlásit |
Dokonalý reklamní trik tak jak to zmiňují všichni. U několika málo položek sortimentu se zlevní. Většinou toto zboží musí zlevnit na základě smluv s řetězci již výrobci nebo dodavatelé zboží. Někdy je údajně tzv. zlevněné zboží ještě dražší než v jiném supermarketu. Takže pozor na cedulky sleva, diskontní ceny apod. Vše jsou jen zavádějící reklamní (někdy i lživé) tahy. Zde platí, důvěřuj – prověřuj. A poslední trik spočívá v nákupu samém. Zákazníci zajdou do supermarketu se zlevněným zbožím, ale nekupují jen zlevněné zboží, ale i ostatní druhy, které ani nepotřebují a to bývá obvykle dražší než v jiném obchodě. Takže ve výsledku supermarket nic neprodělá, ale naopak hodně vydělá. Je to boj o zákazníka za účelem vyšší tržby.
0 Nominace Nahlásit |
jak už bylo řečeno, marketingový tah. Je to čistá oblbovačka. Jednou jsem v nejmenovaném elektru koukal na výrobek, kde byla dokonce akční cena větší, než původní. Blbci zapomněli odstranit starou cedulku a jen nasunuli novou akční. To jste pak měli vidět ty ksichty prodavačů. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Něco prodají za míň, něco za víc. Je to způsob, jak k sobě lákat zákazníky. Konkurence je vysoká, tak se snaží. Akce na potraviny se dají dobře hlídat, když víte, kolik věci stojí při plné ceně, ale u ostatních věcí je to horší, takže tam na akce už tolik neslyším a radši využívám slevové kupóny .