Když platím kartou v obchodě, tak údaj o provedné transakci platební kartou vidím v bankovní aplikaci pouze takto. např (Lidl, Praha 130 kc)Ale už tam chybí, jaká to byla prodejna (adresa) a to je u více obchodníků.Proč tam ale nevidím i číslo bankovního účtu obchodníka, abych viděl, kam moje peníze jdou ? Když třeba posílám peníze, nebo i přijde výplata, tak jasně vím, kam, a komu. Děkuji za odpovědi.
Zajímavá 0 před 17 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Údaj na klienstkím výpisu odpovídá tomu, co na termínálu nastavil
obchodník. Když tam (kromě názvu firmy) dá „děkujeme za nákup“, tak
se všem klientům bude zobrazovat na výpisech plateb kartou tento text. Velké
obchodní řetězce tam často mají číslo prodejny (např. MAKRO XXXX).
Číslo účtu je nesmysl, platba kartou je právě o tom, že klient vůbec
nemusí znát číslo účtu obchodníka. Že platba dojde mu garantují banka a
karetní společnost (stejně tak i případné reklamace platby).
0 Nominace Nahlásit |
Zeptej se v ČNB. Možná ti poradí. Ve výpisu s účtu to mám.
Upravil/a: elkon
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek