Avatar uživatele
Asker1144

Proč, když platím kartou, vidím v bankovím výpisu/aplikaci ,,málo informací" ?

Když platím kartou v obchodě, tak údaj o provedné transakci platební kartou vidím v bankovní aplikaci pouze takto. např (Lidl, Praha 130 kc)Ale už tam chybí, jaká to byla prodejna (adresa) a to je u více obchodníků.Proč tam ale nevidím i číslo bankovního účtu obchodníka, abych viděl, kam moje peníze jdou ? Když třeba posílám peníze, nebo i přijde výplata, tak jasně vím, kam, a komu. Děkuji za odpovědi.

Zajímavá 0 před 17 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Údaj na klienstkím výpisu odpovídá tomu, co na termínálu nastavil obchodník. Když tam (kromě názvu firmy) dá „děkujeme za nákup“, tak se všem klientům bude zobrazovat na výpisech plateb kartou tento text. Velké obchodní řetězce tam často mají číslo prodejny (např. MAKRO XXXX).
Číslo účtu je nesmysl, platba kartou je právě o tom, že klient vůbec nemusí znát číslo účtu obchodníka. Že platba dojde mu garantují banka a karetní společnost (stejně tak i případné reklamace platby).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Zeptej se v ČNB. Možná ti poradí. Ve výpisu s účtu to mám.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek