Protože vedení stavebních spořitelen
chce na spoření klientů také něco „trhnout“.
4Kdo udělil odpovědi palec? hanny 2, Dochy, autacek, independent
před 2425 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Říká se tomu marketingově ukryté náklady / poplatky. V podstatě je to jednoduchý trik který spočívá v tom že banka ve svých materiálech propaguje určité ukazatele které nastaví tak že na nich příliš nevydělá (například u hypotéky to může být velmi nízký úrok) ale spolu s tím vám napaří poplatek za vedení účtu třeba 200 Kč, roční poplatky za nesmyslná pojištění atd. které rázem zvednou vaše celkové náklady o tolik jako by úrok byl ve skutečnosti o několik procent vyšší. Klient se obvykle o existenci těchto skrytých poplatků dovídá až na poslední chvíli a pokud je líný a nechá se snadno přemluvit obvykle dá přednost pohodlí a navzdory tomu že domněle výhodná nabídka už zdaleka tak výhodná není smlouvu přesto uzavře. Tento trik zneužívají především velké banky které upřednostňují osobní jednání s klientem a spořitelny, které těžko konkurují těm malým, a přišli na to, že jim mohou konkurovat když významné náklady klientů budou co nejdůmyslněji budou ve spolupráci se svými osobními finančními poradci před klienty ukrývat a seznamovat s nimi klienty vždy až na poslední chvíli. Proto je dobré používat při výběru finančního produktu nějaké nestranné srovnávače (třeba na mesec.cz, dtest.cz atd.), které obvykle na tyto skryté poplatky upozorní a i tyto ne dost zjevné náklady ve srovnání zohlední.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek