Tak ty komerční přestávky v hokeji jsou iniciovány přímo turnajem,
tedy, hokej je přerušen, čeká se, než přestávka skončí a pak se teprve
pokračuje ve hře.
Otázkou je, jak by tento prostor měly televize využívat. Tak ČT by mohla
třeba vysílat koťátka hrající si s klubíčky, jako v dobách minulých.
🙂 Ale asi je fakt lepší, když tam taky dají nějakou tu reklamu na
sázení nebo na pivo. 😉
0 Nominace Nahlásit |
Na všech sledovaných TV programech si inzerenti rádi reklamu zaplatí.
Reklamy na ČT byly i před rokem 1989. Na ČT nejsou reklamou prokládány
filmy, pohádky aj. U komerčních TV ano. O přestávkách mezi programy ao
přestávkách sportovních utkání, reklamy běží.
Reklam neběží na ČT takové množství, jako u jiných TV.
KJoncesionářské poplatky nestačí. Bez vysílaných reklam bychom platili
mnohem více. Bylo by méně obvyklých pořadů, bylo by méně kanálů ČT a
zřejmě žádný ČT Sport.
https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/reklama/televizni-reklama/
0 Nominace Nahlásit |
Dle zákona 231/2001 Sb., o vysílání, platného od roku 2011 je reklama v České televizi povolená pouze na stanicích ČT2 a ČT sport, kde nesmí přesáhnout 0,5 % denního vysílacího času na každém z těchto programů. https://cs.wikipedia.org/wiki/Televizn%C3%AD_reklama#Ve%C5%99ejnopr%C3%A1vn%C3%AD_a_komer%C4%8Dn%C3%AD_televize_ve_vztahu_k_reklam%C4%9B