Pokladna, u níž jsem platil, měla problém s tiskárnou účtenek. Když jsem nakonec „pípnul“ s kartou, žádná účtenka nevyjela, což jsem považoval za chybu tiskárny. Na základě svolení obou pokladních, které u toho byly, jsem pak odešel. Teprve doma jsem si uvědomil, že jsem možná nepatrně překročil limit, pro který stačilo to pípnutí a pokladna očekávala PIN. I když jsem měl zboží v obyčejné igelitce, „rám“ u východu nic nehlásil. Znamená to, že mohl být nákup v pořádku? Tedy, že jsem limit nepřekročil? Nebo stačí, že zboží projde čtečkou pokladny, i když není pak zaplaceno?
Zajímavá 0 před 2908 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Elektronický rám zaregistruje len tovar, ktorý je zabezpečený
elektronickým čipom, ktorý nebol odblokovaný, neutralizovaný, prípadne
odobraný na manipulačnom pulte pokladne. Priamo tlačiareň pokladne s tým
nemá nič spoločné.
Niekedy aj zaplatíte, máte účtenky, ale z nejakého dôvodu vám to obsluha
pokladne neodblokuje a nasleduje mohutné pískanie, hučanie rámového alarmu.
Po zdokladovaní nákupu vám blokovaný tovar pracovník ochranky odblokuje.
Preto si vždy berte účtenku z pokladne so sebou.
Veľakrát sa to stáva aj pri donesenom neodblokovanom tovare pri príchode do
predajne.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Buď zboží nemělo čip anebo rámy nemusely být nutně zapnuté.
Co takhle se kouknout do internetového bankovnictví, zda byla platba
odečtena? 🙂
Upravil/a: Lucijej
0 Nominace Nahlásit |
To zda se platba provedla nebo ne nemá vliv na označené zboží. Důležité je, zda pokladní očipované zboží deaktivovala.
0 Nominace Nahlásit |
Citlivost rámu bývá nastavena přímo úměrně pracovní aktivitě (výši platu) ostrahy.
0
před 2908 dny
|
0 Nominace Nahlásit |