Ahoj dust8, Jde o to, že někdy vám může vyšší kvalita pěkně zkazit zážitek. Například video s nižším rozlišením může skrýt mnoho rušivých až nepříjemných prvků a zkazit tak výsledný dojem. Vyšší snímkovací frekvence nejen, že odhalí některé nedokonalosti, které nám dříve zůstávaly skryté, ale taky způsobí, že pohyb ve filmu vypadá jinak a mozek na to není připravený a může se dostavit nevolnost (zvlášť pokud sledujeme velké plátno). Mozek něco vidí, vypadá to hodně reálně, ale ostatní senzory říkají, že to není pravda (může jít o lehčí formu kinetózy). Některé malé děti toto zažívají i při delším sledování televize. Je to hodně o zvyku. Hry mají oproti filmu výhodu v tom, že hráč ovládá to, co se před ním děje, čímž se odbourává část problému a vyšší snímkovací naopak přispívá k lepší odezvě hry snižováním prodlevy ovladání.
Zdroj: https://blogistak.wordpress.com/2014/10/28/30-fps-musi-stacit-kazdemu/
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
Jednoduše proto, že u filmu je FPS neměnné a stejné po celou dobu přehrávání filmu, zatímco u hry se v závislosti na složitosti prostorové scenérie velmi dramaticky mění a kolísá … proto jsou doporučeny mnohem vyšší hodnoty aby v tom byla výrazná rezerva pro složitější scény kdy by fps klidně mohlo spadnout ze 60 na 10 (kolísat to může i mnohem víc), jde tedy o to mít pro tyto propady připravenu značnou rezervu.
Jinak si nemyslím že u filmu 24 FPS každému stačí, myslím že rozdíl mezi 24FPS filmem a 60FPS musí poznat každý a je to rozhodně velmi znát u rychle se pohybujících akčních scén. I proto je 60FPS u her tak důležitých protože tam bývá dynamiky a zbrklé akce jako v akčním filmu.
Upravil/a: anonym
0
před 1991 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2664 | |
quentos | 1805 | |
mosoj | 1594 | |
led | 1369 | |
marci1 | 1357 | |
aliendrone | 1199 | |
zjentek | 1087 | |
Kelt | 1031 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |