Mám účet na Aukru od 28.10.2012– vše vždy bylo v pořádku až do dnešního dne. Prodávala jsem tři věci z toho ve dvou byly příhozy a třetí prodávaná věc mi by byla prý na základě práv zrušena z důvodu používání nového účtu, když jsem přestala používat starý a nezaplatila poplatky. Jinak řečeno: Nezaplatila jsem starý účet a založila si nový. Takhle mi to Aukro v emailu napsalo. Já však o žádném dalším účtě nevím. Tohle je můj první a nikdy jsem na jejich portále registrovaná nebyla. Když jsem jim slušně napsala, že se o můj účet nejedná, že si mě nejspíš spletli, obořili se na mě s tím, že lžu a dokavad' starý účet nezaplatím tento mi nebude obnoven. Nikdy jsem takový problém neměla. Jak bych to měla vyřešit?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek před 4287 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Klidně a trpělivě jim napiš, že bohužel zřejmě došlo k nějakému
omylu, který bys ráda vyřešila. Požádej je o sdělení, které Tvé
účty mají vedené jako Tvoje. Také je požádej o sdělení, jak vysoká je
částka, kterou bys jim měla podle jejich záznamů uhradit.
Po dobrém se určitě vše vysvětlí.
Můžeš uvést, že Tě nařkli ze lhaní, ale že si opravdu nejsi vědoma
toho, z čeho Tě Aukro viní, a že pokud zjistíš, že se jedná skutečně
o Tvůj účet, tak dluh neprodleně zaplatíš. Trvej na tom, že jde
nejspíš o nedorozumění.
0 Nominace Nahlásit |
No řekl bych že to je dost velkej problém, který má dvě stránky. Tak
pokud tvrdíš, že jiný účet nemáš a ani si jej neměla, požaduj po
aukru, aby ti sdělilo o jaký účet se jedná a na základě čeho jej
identifikovali.
Problém je v tom, že ti to říct nemusí, jelikož by tím vyzradili např.
emailovou adresu.
Ale i pokud by ti řekli, že to je na toho a toho, nevím jak dokázat, že ty
tu emailovou adrseu nemáš.
V registraci však udáváš nejen jméno, ale i mejl a telefon a adresu.
Sděl jim, že tvá adresa je taková, mejl takový a číslo telefonu takové
ať to prověří.
Pokud mluvíš pravdu a jiný účet nemáš a ani jsi neměla, nemusel by to
být problém, ale bůh ví.
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s napsaným, jen chci ještě připomenout: za všech okolností s nimi prosím jednej slušně, nepoužívej hrubší výrazy, neobviňuj (je to vaše chyba!, máte v tom zmatek!…). Snaž se být vstřícná, hledejte spolu řešení, ne se jen hádat. Opakem nic nevyřešíš, jen si zazdíš cestu k možnému vyřešení problému. Držím palce!
0
před 4286 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek