Doplňuji:
Když tedy my všichni, já i vy, stojíme ne brzdě, jen když je to potřeba,
z jakého důvodu mi 4 auta z 5, která stojí na křižovatce přede mnou,
svítí do očí brzdovkama?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Hlada, Drap, zzzzz před 4403 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Proč bych měla stát na brzdě? Nestojím ani na spojce, dokonce ani na plynu! Každý pedál je k něčemu- když stojím na rovině a STOJÍM, brzdit netřeba!
0 Nominace Nahlásit |
Na brzdě jen pokud je to nutné
3Kdo udělil odpovědi palec? terry, briketka10, anonym
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jen když je potřeba, nevidím důvod pro něco jiného…
2Kdo udělil odpovědi palec? terry, briketka10
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože my, co na ní stojíme, se to bojíme napsat :D U nás ale taky nikde není rovina :)
0 Nominace Nahlásit |
proč stát furt na brzdě? ve městě bych na ni stál každých
5 minut.Pokud je potřeba tak na ni šlápnu ale zbatečně ne.
Jednou se mi stalo že mi ušel vzduch z brzd a já ne a ne zastavit.Nakonec
jsem zastavil podřazováním a vyvrácením dvou stromů o které jsem se
nakonec zastavil.Výhoda přední radlice.(Tatra 813 8×8)
Doplňuji:
lukas.zmizik
v určitých případech bych s tebou souhlasil,tahle ochrana je hlavně
u vlaků ,ale neplatí to když urveš brzdový hadice.Což se mi právě
stalo. To je to samé jako když urveš hadice u normálního auta a vyteče ti
kapalina tak to taky skoro nebrzdí.A brzdy se ti přece nezablokují. A jinak
moc pravdu nemáš,pokud ujde vzduch auto nebrzdí- dost častý případ
u DH112 nebo u jiných strojů co používaly tento systém. Když zaparkuješ
HONa(DH112) na kopci a uteče ti vzduch tak ho najdeš pod kopcem. Vzduchojem ti
přece vytváří tlak co ti při sešlápnutí brzdy zmáčkne pakny,pokud tam
tlak není tak ty pakny prostě nesevřou a auto nebrzdí.
Jezdím trucktrial a tohle je tam docela časté takže mě to nemusíš
učit.Pak jediná účinná brzda je motor nebo strom.
To samé u vlaků,před odpojením hadic vzduchu při odpojování vagonů musíš zavřít ventily,jinak ti zmizí tlak a vlak nezabrzdí.
Upravil/a: honza19hk
0 Nominace Nahlásit |
Nevím. Nepřemýšlím nad tím jakou brzdu používám, ale auto stojí.
2Kdo udělil odpovědi palec? terry, briketka10
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
stojím, protože z nějakého důvodu kdekoliv v Praze, jakmile mi zhasnou brzdová světla, tak se debil za mnou začne okamžitě rozjíždět… tak pardon, ale nestojím o nabouranej kufr…
0 Nominace Nahlásit |
Teď ne,ale když jsem měl Octavii v automatu,tak jsem musel.
2Kdo udělil odpovědi palec? terry, briketka10
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud máte strach, že vám auto ujede i na rovince, používejte radši ruční brzdu. A to i na kopečku. Navíc mít nohu na pedálu několik minut v kuse mi osobně docela vadí…
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já se na pedál brzdy nepostavím a nepostavím. Je pod volantem hodně vepředu a střecha auta je nízká abych se v autě postavil.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4403 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestliže jsem v městské koloně, tak ano. Zhasnutí brzdových světel umožní rychlejší rozjezd kolony.
0 Nominace Nahlásit |
stojím vždy… nejednou se mi stalo, že jsem na brzdě nestál a auto pomaličku třeba couvalo a já si toho ani nevšim…
honza19hk …kdybys znal princip vzduchových brzd, tak bys věděl, že
pokud tlak vzduchu klesne, auto se zabrzdí a ani se nerozjedeš… funguje to
přesně naopak a je to logické…pokud by brzdy přestaly fungovat při úniku
vzduchu, pak by takové auto nemohlo ani na cestu…
Doplňuji:
honza19hk … to je sice hezké, ale ve standardní pozici – bez vzduchu –
jsou pakny v poloze zabržděno a dokud nenatlakuješ vzduch, neodbrzdí
se – tedy odbrždují se tím, že do nich přivedeš vzduch a zabrzdí se
vypuštěním… není to naopak, jak si myslíš, tatru nerozjedeš aniž bys
měl minimálně osm natlakováno… a důvod už sem říkal… tak že pokud
se ti urve jedna hadice, systém brzd je dvouokruhový a jistící ventil
zamezí tomu aby ti utekl vzduch i z druhého okruhu… o tom, jak to funguje
v soustavě, když zmáčkneš brzdu nebo zatáhneš ruční brzdu ses měl
dovědět už v autoškole…s kapalinovou brzdou to srovnávat nemůžeš,
tam to platí naopak – pokud uteče kapalina, je kolo odbržděné… a taky
to nemůžeš srovnávat se vzduchokapalinovou brzdou, která na tatře
rozhodně není, a která funguje jako kapalinová akorát s tím, že obsahuje
vzduchový posilovač…tohle mají třeba avie… pokud jezdíš trucktrial,
je-li to vůbec pravda, tak se to nauč, mě to učit nemusíš, já to přímo
vyučuji v autoškole ostatní, osm let sem jezdil na kamionu, nyní krom té
autoškoly na buse…
Upravil/a: lukas.zmizik
0 Nominace Nahlásit |
No já se přiznám, na brzdě stojím celou dobu. Někdy i na spojce. Já vím, já vím, neměla bych, je to zlozvyk. Tu ruční, si zatáhnou nemůžu, to bych na ni určitě zapomněla a spálila ji
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek