Několikrát se mi stalo, že byl obchod, ve kterém jsem chtěl nakoupit, navzdory uvedené otevírací době zavřený. Na dveřích přitom nevisela žádná informace typu “přijdu hned” (bylo to pekařství na nádraží a čekal jsem i půl hodiny, aniž by se obchod otevřel). Je provozovatel povinnen nějak oznámit změnu otevírací doby? Popřípadě od jakého časového úseku je k tomu nucen?
Zajímavá 0 před 2467 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nucen neni. Uvedená doba by měla být platná. Nic mu však nezakazuje, aby zavřel, když to potřebuje, zvláště u menších obchodů. Je to závislé na solidnosti obchodníka. Osobně bych to řešil tak, že do obchodu, kde neni jisté, zda bude či nebude otevřeno, bych nechodil a chodil bych nakupovat jinam.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Jestli nutné (provozní či otevírací dobu určuje
majitel/provozovatel),
nevím, ale bylo by to slušné. Problém může vzniknout v případě,
že
není známo, jak dlouho bude uzavření trvat. Cedulka typu „Přijdu
hned“
by podle mne situaci neřešila.
Ve větších prodejnách se takové situace řeší zástupem,
ale co v malých prodejnách s jedním zaměstnancem?
Půl hodiny? To bych nečekala…
0
před 2467 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek