Včera nás při znalosti nejen čísla telefonu, ale i jména suverénně
oslovilo jakési call centrum. Starostlivým hlasem mně operátorka sdělila,
že volá z pověření našeho dodavatele energií a to kvůli chybějícímu
dodatku ke smlouvě. Jeho podepsanou kopii jsme údajně včas nevrátili
vyhotoviteli a proto hrozí, že ztratíme nárok na všechny dojednané výhody
a benefity. Náhodou se údajně v našem městě právě nachází pracovnice
centra, která u nás vyhotoví nový dodatek a takto bude vše napraveno. Na
dotaz o kterého dodavatele se jedná nepřišla odpověď a proto jsem hovor
rázně ukončil. Dnes mi E.ON potvrdil předpoklad, že obě smlouvy jsou
v pořádku.
Máte snad někteří podobnou zkušenost? Ne-li, pak buďte ve střehu a ony
prezenty žeňte ode dveří sviňským krokem!
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, ivzez, aliendrone před 2087 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Díky za informaci! Sdělím v rodině.
Mimichodem nechápu, jak si tohle mohou vůbec dovolit. Co to tam musí sedět
za bezpáteřní a bezcitné sv***?! Tohle mě opravdu dokáže zvednout ze
židle. Takové nechutné praktiky a fígle…
6Kdo udělil odpovědi palec? annas, dudu, ivzez, orwell, aliendrone, miroslav.bk
před 2087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No jo, zkoušejí to na nás jak se dá. Ať jdou do háje!
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, dudu, orwell, aliendrone
před 2087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nojo, tohle JE PROBLÉM! (na kterém mi nejvíc vadí to, že to odskáčou především staří a v podstatě bezmocní) Přestože jsem krajním zastáncem ničím neomezované konkurence a „přírodnícho výběru“ (slinější/schopnější ať přežijí, ti slabší/neschopní ať chcípnou), tak i zde je hranice – pokud si chceme hrát na věci jako je „morálka“, „společenská pravidla slušného soužití“ atd.
Jestli NEMÁME zájem ochraňovat ty skutečně potřebné, můžeme všechny zákony zabalit a nahradit ho zákonem cochcárny a ulice (čímž se vše podstatně pro všechny zjednodušší). A ten zájem NEMÁME, protože JAK jinak lze vysvětlit fakt, že se takové jednání trpí, že na boj proti němu nejsou peníze, zato do všeljakých bezcenných darmožroutů, Afghánistánů atd. cpeme NESKUTEČNÉ milardy?
Zhovadilý sprostý systém – jakým je pravdoláskařská dem(ent)tokracie – prostě jinak jednat nedokáže, protože svině neumí (a ani NEMŮŽE!!!) jednat jinak, než svinsky! :(
DOBŘE TY, já bych přidal ještě pár (hodně) sprostých slov! ;) :D :D
Keplere>>> „Ať jdou do háje“ je sice formálně správné, ale ZCELA NEDOSTATEČNÉ!! Pokud se ani nerozhoupeš k tomu, abys je alespoň slovně „namasíroval“, tak se nediv, že si v tomto státě všichni tak radostně nechají kálet na hlavu – a ještě tomu tleskají! Těch pár nadávek „pro bono“ by tě přeci nezabilo, none? ;) :)
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
Na telefonáty tohoto typu existuje naprosto jednoduchá metoda. Prostě to
típnout. A případně zablokovat volající číslo.
S téměř naprostou jistotou tím nic nezkazíte. Před tím típnutím
samozřejmě vyhodnotit, jestli nejde o něco seriózního. Ale důležité
právní úkony se řeší zpravidla písemně. Call centrum vás vždycky chce
především nějak zmanipulovat, někdy vcelku neškodně, někdy se můžete
dostat do potíží. Proto je nejlíp podezřelé hovory típat a nic jim
o sobě neříkat.
4Kdo udělil odpovědi palec? dudu, annas, orwell, aliendrone
před 2087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to tak. Jelikož se už spousta lidí poučila, vymýšlí si šmejdi stále sofistikovanější způsoby. Přijdou např. „zkontrolovat elektroměr“ a pod. Snaží se donutit oběť k další komunikaci stůj co stůj a nakonec z toho vyplyne přetahování zákazníka k jinému dodavateli. Před pár dny mě kontaktovala jistá paní prý od ČP a snažila se mi vnutit návštěvu nějakého pána, který mi prý všechno vysvětlí, neb z její řeči jsem nepochopil skoro nic, jen to, že měla přesné informace o mých smlouvách s ČP. Odmítl jsem s tím, že se stavím na pobočce ČP nedaleko bydliště a osobně to projednám. Dost jsem se divil, když mi tam bylo sděleno, že mám všechno v pořádku a od ČP mi nikdo nevolal! Takže POZOR , vážení přátelé!
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, dudu, klumprt, aliendrone
před 2087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Slušným spôsobom najprv ústne, potom zrušením spojenie, volajúcim
vysvetlím, že cez telefon neriešim obchody. Pri dotieravcoch do ich monológu
začínam odpočítavať čas do konca spojenia a pri prichode k „nula“
odpájam hovor… Ja som nevinná, to contraspamový software 🙂
Tých 30 – 60 šekúnd oddychu od ťažkej práce, napríklad zhrńania
kapitálu pre zamestnávateľa a občas sa zabaviť nikdy neuškodí,
Dodatok
Okrem toho, vy predsa nemusíte prijať ich ponuku. Mnohí vďaka týmto
vlezlým telefonátom môžu získať potrebné znalosti svojho vlastného
jazyka a spôsob narábania so slovnými zvratmi. Je to ako jazyková škola a
dokonca lekcie sú bezplatné.
ďalej v odpovedi pre aliendrona v diskusii: „Aliendrone, chápem váš
nežný postoj, k tomuto problému, ale…“
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
A to já bych si je vychutnala.
Nechala bych pracovnici přijít, jednala bych s ní mezi dveřmi
(do bytu bych ji nepustila) a nakonec ji poslala do „věčných
lovišť“
(= sdělila bych jí, že o změnu dodavatele enrgií zájem nemám).
Pokud by něco namítala, řekla bych jí, aby pracovníky call centra
naučila jednat na rovinu. Kdyby řekli rovnou, oč jde, byla by si tu cestu
mohla ušetřit.
Nemají-li zaměstnanci těchto „naháněcích firem“ žádné
svědomí
a nevadí-li jim okrádat lidi, ať si to také „nechají něco stát“.
Vím, že to není „košer“, ale na tyhle lidi neplatí nic jiného
než jim nechat (dát) „sežrat“ (možná ani to ne).
3Kdo udělil odpovědi palec? dudu, Mc Merkurion, aliendrone
před 2087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vaše démonická Excelence led, málem mne trefil šlak při čtení Vaší odpovědi!
Já chápu že existují kulturní lidé s naučenými vzory korektního chování, znám termín asertivita apod. věci, jenže co naplat – když Vaši ochranu (včetně okolí) nezajistí stát, MUSÍTE se o ni postarat sama!
Rozumím tomu, že se nechcete snížit k vulgaritám a podobným pokleskům kulturního jednání (věřte mi, asi málokterému dítěti to matka objasňovala horem-dolem TAK ČASTO jako mně!), jenže život mne naučil, že i když budete šmejdovi citovat celé hodiny římské právo, etické normy, kategorický impertiv včetně základů morálky a dalších věcí, tak nedosáhnete u šmejda ani zlomku promile efektu, s jakým uspějete obyčejným kopem do tlamy! (platnost mnohokrát ověřena, to je JEDINÉ jednání, kterému šmejd OPRAVDU rozumí!!)
Respektuji Vaši volbu se nesnižovat k pokleslému vulgárnímu jednání, jakkoliv si myslím, že můj postup > extrémně sprostě vynadat, než zavěsím (pokud by to dělal každý, tak to šmejda za pár dní omrzí, možná už hned první den) je LEPŠÍ!
Potud s Vámi nemohu polemizovat. Ale to: „…odpájam hovor… Ja som nevinná, to contraspamový software…“
CO TO JE?!? :o :o :o
Vy se NEMÁTE co vymlouvat na nějaký SW, protože JSTE V PRÁVU, můžete si ukončovat hovor jak se Vám líbí – sprostě, kultivovaně nebo třeba ve stoji na hlavě a NEPOTŘEBUJETE to skrývat za nějaký software, který „za to může“!!!
Tento předpoklad je naprosto zcestný, NENÍ to Vaše vina, že šmejd na Vás zkouší nějaké pofidérní praktiky, tudíž se NEMUSÍTE nijak vymlouvat či omlouvat, nýbrž se řídit dle hesla „na hrubý pytel hrubá záplata“ a PŘESTO se tím nedopouštíte etického přestupku! (a jestli ano, tak v porovnání s tím, co na Vás zkouší šmejd je jeho velikost dokonale zanedbatelná, tudíž bezpředmětná)
Zaujímání takového postoje se Vám vrátí jako bumerang, musíte si uvědomit že v žádném případě není potřeba se „na něco vymlouvat“ v takové situaci, jakýkoliv alibismus NENÍ namístě, to už i Keplerova odpověď (jakkoliv jsem ho coby oblíbence popíchnul) je lepší! Je to prosté > https://www.youtube.com/watch?v=vN__DmAWx20&feature=youtu.be&t=3 ! ;) :)
Aliendrone, chápem váš nežný postoj, k tomuto problému, ale…
Prečo by som sa nemohla trochu zabaviť na účet volajúceho. Uvedomte si, že
tí ľudia (nie automaty) sú rovnakí ľudia ako my, ktorí potrebujú prácu,
aby prežili v dnešnej krutej spoločnosti. Dožičme im to, uvedomte si, ak
to nebudú títo, ktorí sa zrútia pod prílivom vašich nadávok a hrozieb
únosu do Vesmíru, môžu prísť iní nátlakovejšie medonosní, prirodzene
s iným tlf.čislom, a po nich ďalší a ďalší… Pri týchto vlezlých
známych už viete, čo čakať a tak si doprajme trochu oddychu, hlavne vy,
Predátor-Mimozemšťan v deštrukcii života na Zemi a zabavme sa spoločne
v rytme valčíka. Tých 30 – 60 šekúnd oddychu od ťažkej práce,
napríklad zhrńania kapitálu pre zamestnávateľa a občas sa zabaviť nikdy
neuškodí,
Okrem toho, vy predsa nemusíte prijať ich ponuku. Mnohí vďaka týmto
vlezlým telefonátom môžu získať potrebné znalosti svojho vlastného
jazyka a spôsob narábania so slovnými zvratmi. Je to ako jazyková škola a
dokonca lekcie sú bezplatné.