Lencis
referent je odborný odpovědný, obv. administrativní, pracovník.
Agenda územního plánování a rozvoje města
- Vystupuje za město jako pořizovatel územně plánovací
dokumentace (ÚPD).
- Soustřeďuje požadavky na změny a úpravy ÚPD a tyto předkládá
k vyjádření zastupitelstvu města (ZM).
- Sleduje aktuálnost ÚPD a v případě nutnosti její úpravy (schválení
nadřazených ÚPD, potřeby města, apod.) předkládá požadavky na
aktualizaci ÚPD města ZM.
- V případě rozhodnutí ZM o pořízení ÚPD, nebo její změny
zabezpečuje činnosti související s pořízením ÚPD dle stavebního
zákona a příslušných prováděcích vyhlášek.
- Vydává stanoviska k požadavkům občanů a organizací k územnímu a
stavebnímu řízení z hlediska územního plánu města.
- Vydává stanoviska z hlediska územního plánu k prodeji a pronájmu
pozemků v majetku města.
- Zajišťuje ve spolupráci s dotčenými odbory, příspěvkovými
organizacemi a organizačními složkami obce studie ve všech oblastech
dotýkajících se rozvoje města (komunikace, plynofikace, zeleň, místní
části, elektrifikace, teplofikace, zateplení budov, generální opravy
sídlišť apod.).
- Poskytuje podklady, informace a konzultace o územně technických
podmínkách pro orgány a organizace zabezpečující přípravu investiční
výstavby ve městě.
- Vystupuje za město ve styku se správci inženýrských sítí a koordinuje
jejich činnost z hlediska technického a územního plánování.
- Zpracovává a vyhodnocuje harmonogram realizačních
i projektových akcí.
- Spolupracuje se všemi organizacemi, zajišťujícími dodávku zdrojů a
energií ve městě s vazbou na přípravu a realizaci výstavby či
rekonstrukci objektů v majetku města.
- Plní povinnosti vyplývající z komisionářské smlouvy vůči Správě
majetku města Příbor s.r.o.
- Zabezpečuje agendu týkající se technických řešení pozemkových
úprav na území města na základě vyjádření dotčených odborných
útvarů či institucí a podle jejich vyjádření zpracovává dokument pro
rozhodnutí rady města (RM).
Přesnou náplň vám sdělí potencionální zaměstnavatel, přibližný
obrázek si můžete udělat z výše napsaného. Já osobně se domnívám,
že k výše napsaným aktivitám bude referent zajišťovat podklady,
kompletovat, zadávat do PC, vyřizovat korenspondenci atd…