Na kole mám vpředu světlo a blikačku a vzadu blikačku. Svítím i přes den, i když jezdím víc v lese než po silnici.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Jako chodec reflexní prvky užívám, ale nevědomě, mám bundu, která má na rukávech malej reflexní pruh, zjistil jsem to nedávno ;-D
Na kole sice už moc nejezdím, ale na motorku nosím motorkářskou kombinézu, která má na sobě vkusně zakomponované reflexní prvky 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Jako řidič špatně snáším jakoby odnikud se vynořivši osoby, ať už chodci nebo kolaři, proto se snažím být vidět.
0 Nominace Nahlásit |
Neřidič má uvažování jako jamar28, kdo jezdí autem, tak použije v noci při chůzi reflex. prvky, páč si dokáže představit možné následky.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Ne, ale silně uvažuju o koupi, v poslední době mám normálně strach – a to se pohybuju v relativně dobře osvětleném městském prostředí.
0 Nominace Nahlásit |
Nie som sebevrah tak sa snažím o viditeľnosť, aj reflexnými
prvkami.
PS. Neviem, ako v ČR, ale na Slovensku je to mimo obce povinné.
0 Nominace Nahlásit |
Na kole nejezdím. Při chůzi reflexní prvky nepoužívám, přijde mi to zcela zbytečné, protože tak či tak při zaregistrování auta raději ustoupím mimo vozovku a počkám, až projede.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3213 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nee, neboť v po nocích spím a na kole nejezdím, a doby kdy jsem po nocích přecházela nebo jezdila na kole mezi obcemi jsou dávno v tahu.:-)
0 Nominace Nahlásit |
Nepletu-li se, budoucí legislativa počítá s povinným používáním reflexů pro chodce a podobné účastníky silničního provozu? Takže i na jamara dojde :)
Od února je v platnosti. Povídaly to ženské z vepřína. 🙂
jamar28, tak to vysvětlíš i dopravní policii?
Dopravní policii nemusím nic vysvětlovat. Povinnost nosit reflexní prvky se vztahuje pouze na komunikace, ne na pole nebo les, do kterého po zpozorování auta přejdu.
kodl67: A ty jako řidič (nehleďme teď na to, že jsem taky řidič) raději budeš objíždět chodce nebo cyklistu na silnici, nebo pojedeš okolo nějakého chlápka pár metrů stranou v lese, kterého pravděpodobně ani nezaregistruješ a tvou jízdu neovlivní absolutně nijak? Teda nemáš-li obsesivní rozkoš z těsného míjení cyklistů a chodců, to bych pak pochopil, že naštve, když utečou stranou.
Ale v odpovědi píšeš …auta raději ustoupím mimo „vozovku“ a
počkám, až projede.
Považuješ lesní či polní cestu za vozovku?
A čemu na tom nerozumíš? Ustoupím mimo vozovku, třeba do pole či lesa, takže se vůbec nenacházím na komunikaci, tudíž se na mě žádné nařízení o reflexních prvcích nevztahuje.
Veľakrát, ale nie je kam ustúpiť, alebo neskoro zaregistrujete vozidlo (a to ste v triezvom stave). Lepšie je keĎ šofér vidí už na diaľku prekážku než potom robiť kaskadera.
Po silnici, kde není kam ustoupit, bych nikdy nešel. A neumím si představit, jak bych mohl vozidlo zaregistrovat pozdě. Vždyť je vidět a slyšet minimálně několik set metrů předem. Zejména v noci.
Prechádzala som po moste cez rieku, chodník úzky len pre 1 chodca,
jediná možnosť napasovať sa do zábradlia alebo skočiť do vody a zrazu sa
prirútilo auto. Rýchlo prichádzajúce auto odzadu veľakrát zaregistrujete
na poslednú chvíľu, hlavne ak ide zo zákruty.
Poviete určite, v takom prípade choďte po strane oproti prichádzajúcemu
autu. Máte pravdu, ale situáciu to mení len o niečo dlhším časom na
reakciu
Já budu nejraději když ho na dálku uvidím a ještě bude navíc v příkopu,kam tak rád ty uskakuješ
A k čemu ti je přehled o osobách mimo vozovku? Mimochodem příkop ještě pořád je součástí komunikace, takže ustoupit jen do příkopu nestačí.