Chtěla jsem se zeptat, mám iphone 5s a mám docela velký problém. Asi před měsícem jsem ho dala reklamovat s tím, že se mi sám od sebe vypnul a začal se zapínat a takhle to šlo furt dokola. Po konci reklamace mi řekli, že mi tu reklamaci nevzali a že ho jen obnovili. Po pár dnech to zase začalo, nevíte co s tím?
Zajímavá 0 před 2429 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Opakujte reklamaci dokud chybu neodstraní, po třetí bezvýsledné reklamaci už vám budou muset vrátít peníze.
Jinak radím obrátit se s tímto spíš na spotřebitelskou poradnu dTestu (telefonní číslo 299–149–009 … cena jako byste volala na jakékoliv běžné číslo a jejich rady nejsou dál zpoplatněny)
Mají i online poradnu na adrese https://www.vasestiznosti.cz/ pokud vám telefon nefunguje 🙂 Poradí jak při reklamaci postupovat a jaké máte při reklamaci práva, co dělat v případě že je prodejce porušuje …
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Jak je starý ? kdy se v něm naposled měnila baterie ?