Přece pošta za to nemůže, že adresát balík nepřevzal. Také se mně to stalo, poštovné jsem platila 2×. To je riziko posílání balíků těm, které neznáte.
Platit předem? Také je to riziko. Už jsem to někde zmiňovala, dotyčný peníze převzal, ale zboží neodeslal. Řešila to PČR a Aukro.
Jinak nahlaste PČR,. i když jde o menší částku, ale mohou mít třeba oznámení od někoho dalšího, takže posoudí, zda budou řešit.
Ale jde spíš o soukromé zásilky, nikoliv internetové prodejce.
--
Ad WTLS
vaše rada o placení předem, je stejný risk. Co radí PČR.?
Jindřichohradecká policie opět doporučuje
:
":Občané pokud se rozhodnete pro koupi prostřednictvím internetového
portálu, je vhodné nezasílat peníze předem, ale až na základě dobírky
při převzetí požadované zásilky. Je potřeba si uvědomit, že ani tehdy
však nemáte jistotu, že je v balíčku opravdu zboží, za které jste
zaplatili!
Rovněž je dobré vyhledat časový úsek po který je prodejce zaregistrován na příslušném inzertním portálu. Jestliže dojde ke stížnostem občanů na neseriózního inzerenta, tak správce portálu ukončí možnost obchodování danému prodejci."
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel ne, dobírka je risk i pro velké podniky jako např. Alza.cz,
mall.cz atd..
Sice oni mají smlouvy, takže až tak draho je to zase nepřijde, ale takhle to
prostě je bohužel.
Jesli podnikáte, nemusíte si dávat věci na dobírku, jesli jste potřebovala
něco jen poslat, příště buď platba předem, nebo zase risk :)
Přeji hezký den.
0 Nominace Nahlásit |
Jedině žalobou. Na něčem jste se dohodli, protistrana dohodu porušila, tobě vznikly náklady. Musela bys to prokázat (e-maily apod.), rozhodoval by to soud. Nepochybně to bude ale pár korun, takže nemá smysl ztrácet tím čas a vkládat do toho další peníze, i když by je nakonec musela uhradit protistrana. Taky je možné, že s ohledem na částku to ani žalovat nejde, že je nějaký limit, ale to by řekl právník. Za mě to je prkotina, vykašlal bych se na to, škoda se s tím nervovat.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek