před 7 měsíci jsem si koupila notebook,po měsíci se začal sekat a
nefungoval,dala jsem jej k reklamaci,tu vyřídili do 14-cti dnů,ale stejná
závada se stala opět,znova reklamace,opět vrácení,tentokrát je to po
čtvrté stejná závada,řekla jsem že ten notebook již nechci at mi vrátí
peníze,ale místo toho ho opět vzali do opravy,můžu odmítnout převzetí a
trvat na vrácení peněz? z těch 7 měsíců jsem jej používala snad jen
14 dní jinak nefungoval,děkuji za radu
Doplňuji:
v protokolu je napsána pořád stejná závada
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, Miroslavst před 5125 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud máte výrobek 3× na opravě se stejnou vadou(záleží také co je
napsáno v že opravovali v předávacím protokolu,múže se stát že projev
vady je stejný,ale pokaždé je chyba někde jinde)považuje se výrobek za
nopravitelný a máte nárok na vrácení peněz v plnné výši.
Doplňuji:
Doporučuji návštěvu Čoi,přesně řeknou jak postupovat,případně přímo
pomohou získat peníze zpět.Důležité je vzít sebou všechny podklady,nejen
rozčilenou náladu 🙂
Upravil/a: iq
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, anonym
před 5125 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se během záruční lhůty projeví stejná závada více jak dvakrát
(což je doloženo protokolem o opravě), máš nárok na odstoupení od
smlouvy a to bez jakýchkoli vytáček prodejce.
Přesné znění tohoto právního termínu je odstoupení od smlouvy pro
opakované vady výrobku. Takto je nutné formulovat svůj požadavek
prodejci.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5125 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A jeto závada hardwaru nebo blbost či nedostatečná péče o software ?
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5125 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |