Myslíte, že by stačilo pro boty které se dlouho používali a člověk měl často zpocené nohy v ponožkách, tak že by se do každé boty dal jeden? či více? sáčků silikagelu a počkalo určitý čas? den? týden? hodinu? A zápach by byl pryč či jen minimální?
Nebo by byl o dost menší je pokud by ty sáčky byly vždy vloženy do odložených bot a před použitím obuvi by se jen vyndali a až by se boty zase sundaly, tak se do nich opět vloží?
Zajímavá 0 před 805 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pot obsahuje odpadní látky, například močovinu, různé bakterie, houby (plísně). Jaké je odvislé od mnoha proměnných, ale nejvíce to souvisí s celkovým stavem organismu, no a zejména pak jater a ledvin, protože pokud játra a ledviny stíhají čistit, tak toho jde do potu méně, a naopak.
Proto má pot nějaký pach. Ony ty bakterie, houby, močovina a další jsou v tom potu, a jak se ten pot zahřeje, no tak se pach stává intensivnějším, to známe z vaření, že jo.
Silica gel pohlcuje vlhkost, stejnou službu Ti odvede i rýže, například, ale silica gel je schopný pojmout mnohem větší množství vlhkosti a je schopen větší regenerace, tj. po vyschnutí jej lze použít znovu, arciť nikoli nekonečně.
Pokud vrazíš do bot silica sáčky, tak ano, silica sáčky pohltí vlhkost v těch botách, a tím budou, z větší či menší části, eliminovat ošklivý pach. Vhodnější je to doplnit antibakteriálními, antimykotickými a desinfekčními prostředky pro desinfekci obuvi, např. spreje, nebo pudry. Samotný silica gel, nebo třeba rýže v pytlíku, to je dokonale nepodstatné, Ti ten ošklivý pach neodstraní. Krom desinfekčních prostředků, popsaných supra dictus, účinkuje čas (boty nenosíš, bakterie a viry nejsou živené, chcípnou, a pak nepáchnou), mráz (svině zmrznou a jsou kaput), sluneční světlo (UV a teplo je vysuší, a ony chcípnou).
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2638 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1349 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1066 | |
Kelt | 1006 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |