Ahoj. Před 1,5 rokem jsem si koupila noťas v Electro Worldu, nabízeli mi k tomu toto pojištění zahrnující škody, které si uděláte sami, tak jsem si ho k tomu připlatila. Pán mi tenkrát říkal, že když noťas třeba poleju a už to nepůjde opravit, tak mi dají buď nový nebo vrátí peníze. Co jsem ale tak četla na netu, někteří lidé si na to stěžují, že ty škody nechtějí moc uznávat. Proto se ptám, máte s tímto pojištěním někdo zkušenosti? Díky. :)
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? SteimlX před 4012 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kupovali jsem setobox s dvd a usb a asi za 800 jsme si „pojistili“
setbox dvakrát přestal fungfovat úplně a průběžně dělal problémy-
resety nastavení samootevírání a zavírání mechaniky, přehazování
jazyků a všemožné jiné neplechy, pokaždé to šlo jen přes klasickou
reklamaci a ani nám nepůjčili náhradní.
a prakticky se nám vysmáli, že tato „pojistka“ je úlpně k ničemu, že
by nám to stejně neuznali, pokud bysme to donesli mechanicky rozbitý.
při sjednávání nám totiž tvrdili, že i kdybysme ho přinesli v igelitce
rozšlapanej na kousíčky, tak nám ho musej vyměnit.
takže asi takhle.
ale je to asi 4 roky zpátky, možná se už časy změnily…
0
před 4012 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek