Podvod přez letgo
Koupil jsem si elektrický hrnec prez letgo osoba která to prodávala tvrděla že hrnec je nový 100% a nepouzitý… jak jsem šel pro to tak jsme se nekoukal do vnitř tak byla tam marmeláda zároveň hrnec ze vnitř poškrabaní vidličkou tím pádem i poškozen… kontaktoval jsme osobu prý o tom neví nic a že je to nový 100kč a nabízí slevu 100% tak jsem požádal že zboží nechci že to není podle domluvy ale žádná odpověď.. co by Ste dělaly vy ??? Dík.
Zajímavá 0 před 2401 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vzal bych slevu 100%, marmeládu umyl a hrnec používal k tomu, k čemu je určen.
3Kdo udělil odpovědi palec? ahold, ivzez, Mc Merkurion
před 2401 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
předně bych nenakupoval na letgo kde neexistuje žádná historie prodávajícího, žádné zpětné hodnocení od kupujících jako třeba na aukru. Na aukru u prodávajícího hned vidíte že prodal 10 věcí za poslední tři měsíce a 95% kupujících hodnotilo transakci pozitivně, dlouhodobě prodal 350 věcí a 98% hodnotí transakce pozitivně … z toho si snadno vyvodíte že je třeba jen velmi malá obezřetnost a s ohledem na počet dobrých prodejů se vyplatí dotyčnému důvěřovat, … tuto možnost ale na letgo nemáte. Tedy systémová chyba v návrhu aplikace, tu nikdo z nás nevyřeší. Možností na letgo mnoho nemáte, pokud se nedomluvíte s prodejcem nebo nereaguje, pak letgo na vás kašle a žádnou garanci vám neposkytuje.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Proč se ptáte jenom žen?
Zatím Vám odpovědili jenom muži a podle mne perfektně.
Zejména Auťáčkova odpověď se mi líbí.
Já bych také brala stoprocentní slevu a hrnec bych si umyla.
S takovou slevou by mne nerozházelo ani pár škrábanců…
0
před 2401 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek