Nějaká česká rodina jede třeba na Bahamy, zaplatí si vše, cestu, hotel
a přijde hurikán Dorian, který rychlostí 300 km/h zničil 2500 hotelů.
Více
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/apokalypsa-v-raji-turistu-hurikan-dorian-smetl-na-bahamach-2500-hotelu-78355?dop-ab-variant=15&seq-no=1&source=hp.
Jak se daná situace řeší? Předpokládejme, že rodina přežila. Už to,
že dovolená nebyla plně využita, z důvodu kratšího termínu, a že
neměli kde bydlet atd. Děkuji.
Zajímavá 0 před 1906 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejlevnější cestovní pojištění kryje třeba jen úrazy, ale ne hospitalizaci nebo převoz do ČR. Jinak sjednat se dá leccos i proti živelným pohromám, jak s cestovkou, tak i s pojišťovnami. Většina pojišťoven má ale jisté výluky z pojištění, zejména na extrémně nebezpečné sporty a jiné činnosti.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží jak je formulovaná pojistná smlouva. Je třeba si to celé pročíst a najít si výluky z pojištění.
Otázka je jestli cestovní kancelář příjme reklamaci dovolené. To co slibovala jste nejspíš dostal, ale tornádo se bere jako vyšší moc. Cestovka ale za nic nemůže a lze předpokládat, že zamítnou reklamaci, protože to nebylo něco co by mohli ovlivnit.
Osobně jsem ještě neřešil podobný problém.
0 Nominace Nahlásit |
Čítajte v zmluve s cestovkou, aj v poistnej zmluve uzatvorenej pre pobyt
na dovolenke aj tie najmenšie písmenká (ktoré často bývajú tie
najdôležitejšie).
Plnenie poistky závisí od jednotlivých bodov uvedených v poistnej
zmluve.
Napríklad, ak v poistke chýba prírodná katastrofa tak poisťovňa nemusí
vyplatiť poistku. Takže doporučujem radšej čo najviac aj možných aj
nemožných poistných udalosti
0
před 1906 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek