Dobrý den, dne 5.10. 2016 jsem si objednala sportovní oblečení. Zboží jsem ještě ani nestihla zaplatit a bylo mi bleskurychle zasláno. Protože mi ale nesedělo nic z objednaného, vrátila jsem ve 14 denní lhůtě zboží zpět s tím, že je věc vyřízena k oboustranné spokojenosti. Dnes, 3.8. 2018 se e-shop dožaduje výstražným e-mailem platby za zboží, které jsem údajně nezaplatila a domáhá se doplacení částky 1307,–Kč. Po takto dlouhé době nejsem schopna doložit podací lístek od vrácené zásilky. Co dál?
Zajímavá 0 před 2300 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Obávám se, že pokud nemáš doklad o tom, že jsi zboží vrátila, budeš muset zboží zaplatit. Zkus se spojit s prodejcem a zjistit, zda nedošlo k omylu z jejich strany. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
… tuto část: „vrátila jsem ve 14 denní lhůtě zboží zpět s tím, že je věc vyřízena k oboustranné spokojenosti.“ byla vedena telefonicky nebo mejlem ??? … jinak budeš muset zaplatit, promlčecí doba je tři roky …
0
před 2299 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Taky mám takový pocit, protože po skoro dvou letech ten podací lístek určitě nenajdu a na poště mě nejspíš pošlou k šípku ☹