Avatar uživatele
FlAsh_7

Píšete si příjmy a útraty do Excelu, nebo analogově na papír? Proč?

Zajímavá 0 před 1614 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Zbytečnost, kdo umí hospodařit, takové hlouposti nepotřebuje. Stačí výpis s účtu jednou za měsíc, pro letmou kontrolu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Ani jedno, v rámci bankovnictví mám veškerou potřebnou evidenci výdajů a vzhledem k tomu že v drtivé většině případů platím výhradně kartou či mobilem je ta evidence docela podrobná, kamkoliv to zbytečně přepisovat by byla jen ztráta času.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

nepíšu.
Nikam.
Proč?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

Na papír. Mám je tak kdykoli při ruce. Kdybych je měl v Excelu nebo kdekoli jinde v PC, vyžadovalo by to mít zapnutý počítač kdykoli, kdy se tam potřebuju podívat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Nepíšu si běžné příjmy a výdaje, ale investice a úspor. Do Excelu, protože papír bych mohl někam založit nebo ztratit – takto vím, že v počítači i za dva roky najdu kolik mám státních dluhopisů … Pro hlídání pohybů stačí obvykle internetové bankovnictví.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rokio

Do Excelu. Vytvářím si zde každý měsíc finanční výkaz. Ve fin. výkazu si také vedu hodnoty mých aktiv, zisk z aktiv a jejich výnosové procento. Každý výdaj si také zapisuji na papír A4, kde si píšu název výdaje, částku, účel (např. dar, potraviny a nápoje atd.) a jestli se jedná o bankovní operaci, nebo o hotovost. Příjmy si zapisuji stručně na stejný papír, kde výdaje.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek