Koupila jsem si nedávno v Tescu elektroniku za ne zrovna malý peníz, kdy na druhý den přestala fungovat jedna část. Šla jsem to reklamovat, ale oni že prý nevolají, když je reklamace vyřízena, copak si tam ještě musím vždycky chodit zjišťovat, zda-li už je to vyřízeno? Co takhle spokojenost zákazníka nadevše?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5274 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To já četl (na mobilu – ve škole nuda), že Tesco dopadlo v hodnocení České potravinářské a zemědělské inspekce jako jeden z nejhorších obchodních řetězců. (Bylo to první hodnocení touto institucí provedené vůbec, údajně).
Nejlépe dopadl Ahold (Alberty), což mě nepřekvapilo, společně s Lidlem, což mě trochu překvapilo.
A jelikož Lidl vyhrál i anketu zákazníků o nejlepšího obchodníka roku, tak jej označili za totálního výherce.
Takže spokojenost zákazníka nadevše? Hah, vždyť si přece musí namastit kapsy, a telefonovat něco stojí!
0 Nominace Nahlásit |
Gangstahelper-dobrá odpověď. Jen můj názor na ahold by bylů trochu
horší, ale to je mé mínění. Přesto souhlasím.
Nyní k odpovědi: Prodejce má na vyřízení reklamace ze zákona 30 dní a
nikde není psáno, že vás musí informovat telefonicky. Jezdit tam denně
nemusíte, prostě za měsíc musí být vyřízeno a basta.
Ale moje zkušenost s tescem je taková, že jsem reklamoval dvd přehrávač a
hned! mi vrátili peníze, protože jiné stejné už neměli.
0
před 5274 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek