Dnes jsem byl v drogérii a chtěl jsem si něco koupit. Došel jsem
k regálu a díval se po zboží. Požadované zboží tam měli, ale cenovku
na zboží ani pod ním ne.
Tak jsem se otočil a odcházel. V tu chvíli na mě prodavačka prý co
sháním. Řekl jsem že ano sháním, i že mají, ale pokud nebudou mít
u zboží cenovku tak nekoupím.
Musí být u zboží cenovka?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Jahoda, BEAES, anonym před 5108 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
ano mněla by tam být,pokud není můžete si jí vyžádat
3Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, GM, Michal Kole
před 5108 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele
§ 12
(1) Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy11) a
přímo použitelným předpisem Evropských společenství11a) spotřebitele
o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným
označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak
vhodně zpřístupnit.
2Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, anonym
před 5108 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano musí, je to jejich povinnost, pokud není, nebo je chybná, můžou dostat pokutu od ČOI.
2Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, anonym
před 5108 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tovar musí byť výrazne označený cenovkou. V prípade rozdielu ceny na
regále a v pokladni platí rozhodnutie zákazníka
paltí to v celej Europskej únii
1Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst
před 5108 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek