Dobrý večer všem. Poskytovatel internetu mi celkem často zasílá informační e-mail s časem, od kdy do kdy bude výpadek. Ať už z důvodů provozních, či na základě zkvalitňování služeb. Což o to, sem tam je to opravdu potřeba a člověk neřeší, nicméně se snad pokaždé jedná o výpadek minimálně na půl dne a vzhledem k tomu, že výpadky jsou poměrně časté, nedostává se mi 100% služby, za kterou si platím. V podstatě bývám ochuzena. Lze to nějak řešit? Výměnu poskytovatele bohužel provést nemůžu, přestože to bylo první, co mne napadlo. Hlavním důvodem, proč jsem tohoto poskytovatele vybral, bylo, že jako jediný mi dokázal zajistit dobrý internetový signál, přestože bydlím v lokaci plné stromů. Což se u jiných nepovedlo. Ještě dodávám, že zpočátku problémy nebyly, až posledních pár měsíců. Tolerovala jsem to dlouho a už mě to nebaví. Je tedy nějaké možné řešení? Děkuji.
Zároveň se předem omlouvám, že dnes už nebudu moct udělit palec všem odpovědím. Nezlobte se.
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, marci1, Karolajn, Barba-kan, Viktorie II. před 2446 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Malvíno, pošlete poskytovateli písemnou výzvu
k nápravě situace a zároveň požadujte přiměřenou
slevu z měsíčního paušálu.
Propočtěte si, jakou dobu jste bez signálu
a vyčíslete poměrnou část paušálu.
Odpovědi klidně můžete ohodnotit v následujících dnech.
(Když mi někdy dojdou palce u mých otázek, vrátím se k nim
v dalších dnech a doboduji zbylé odpovědi.)
0 Nominace Nahlásit |
Známý řešil podobnou situaci tak, že kousek od domu vztyčil sloupek – stožár, podobný jako na vlajky a na něj bylo umístěno potřebné zařízení k příjmu signálu.
0
před 2445 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ivzez: Ano, zapomněla jsem připsat, že dodám následující den. Těch pět palců je totiž ukrutně málo. ☹
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 815 | |
Dochy | 724 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |