Od roku 2018 je možné, aby zaměstnavatel poslal potvrzení pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti elektronicky přímo na Úřad práce. K tomu slouží speciální aplikace na stránkách ÚP ČR. Avšak i přesto je zaměstnavatel povinen vystavit zaměstnanci po skončení pracovního poměru potvrzení o průběhu zaměstnání také v papírové podobě, pokud si to zaměstnanec přeje. Toto potvrzení je důležité, protože obsahuje veškeré údaje nutné pro posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti a mělo by být součástí dokumentace při registraci na úřadu práce.
0
před 107 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Proč by měl bývalý zaměstnanec, bývalému zaměstnavateli ,
věšet na nosm že jde „na pracák“?
Určitě ho to nezajímá…
a jí bych si ani nepřála, aby to věděl… A že sem tak neschopná si
najít práci
nebo jako někteří, odpočívat, na státní útraty.
Potvrzení se vždy vydává v písemné podobě.
Nový zaměstnavatel ho potřebuje a PÚ, tedy také.